Η παροχή άψογης εξυπηρέτησης στους πελάτες είναι το κλειδί για οποιαδήποτε επιτυχημένη επιχείρηση και το ίδιο συμβαίνει και με τα οδοντιατρεία. Τα μέτρα προστασίας και οι ανησυχίες για τον Covid σίγουρα έχουν επηρεάσει εσάς και τους ασθενείς σας και δεν σας επιτρέπουν απόλυτη ελευθερία. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια στοιχεία που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε προς όφελός σας και κατ’ επέκταση προς όφελος των ασθενών σας.
Εμείς, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες σας, σας δίνουμε τα 8 συστατικά μιας επιτυχημένης οδοντιατρικής εξυπηρέτησης. Συστατικά, που θα χαλαρώσουν τους ασθενείς σας και θα εξασφαλίσουν την επαγγελματική σας επιτυχία.
1. Δημιουργήστε ένα άνετο περιβάλλον
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι ασθενείς δεν συμπαθούν πολύ τα οδοντιατρεία, επομένως αρνούνται να κλείσουν ραντεβού για να εξεταστούν, κάτι το οποίο μπορεί να έχει επιπτώσεις στην στοματική τους υγεία. Προκειμένου να τους ενθαρρύνετε να σας επισκεφθούν, θα ήταν καλό να δημιουργήσετε ένα άνετο και φιλόξενο περιβάλλον.
Ξεκινήστε από το καλωσόρισμα, καθώς όπως γνωρίζετε, η πρώτη εντύπωση είναι πολύ σημαντική. Ένα θερμό και χαρούμενο καλωσόρισμα προς τους ασθενείς σας μπορεί να κατευνάσει το άγχος τους και να τους βοηθήσει να νιώσουν άνετα. Διατηρείστε αυτό το αίσθημα και την ώρα της εξέτασης, που είναι και η πιο κρίσιμη. Να τους παρέχετε διαβεβαιώσεις, να χρησιμοποιείτε καθησυχαστικές λέξεις, και να καθορίσετε μαζί ένα σήμα, με το οποίο θα σας ζητούν να σταματήσετε την θεραπεία αν αισθανθούν άβολα. Τέτοιες ενέργειες θα τους δώσουν την αίσθηση ότι έχουν τον έλεγχο της διαδικασίας και θα ανακουφίσουν το άγχος τους. Σίγουρα τα πράγματα θα ήταν ευκολότερα αν δεν ήσασταν υποχρεωμένοι να φοράτε τον Προσωπικό Προστατευτικό Εξοπλισμό, αλλά μπορείτε να προσαρμοστείτε ανάλογα την κατάσταση.
2. Διαθέστε εύκολο και ευέλικτο προγραμματισμό
Ο κάθε ασθενής έχει την προσωπική του καθημερινότητα. Κάποιοι ασθενείς σας μπορεί να είναι επαγγελματίες που δουλεύουν συγκεκριμένες ή και πολλές ώρες, κάποιοι είναι παιδιά που, παρά την καραντίνα, συνεχίζουν να έχουν σχολικό πρόγραμμα. Πρέπει να λάβετε υπόψη την καθημερινότητα των ασθενών σας και να τους παρέχετε ένα ευέλικτο πρόγραμμα, στο οποίο θα τους βολεύουν οι ώρες που θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που θα εκτιμηθεί, θα είναι να τους παρέχετε έναν αριθμό έκτακτης ανάγκης. Ακόμη και αν δεν τον χρησιμοποιήσουν, θα αισθάνονται ασφάλεια γνωρίζοντας ότι μπορούν να σας βρουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
3. Εξασφαλίστε την καθαριότητα και την υγιεινή
Η καθαριότητα είναι μια από τις κορυφαίες ιδιότητες που αναζητούν οι ασθενείς σε μια οδοντιατρική κλινική. Αυτό ισχύει όχι μόνο για τις αίθουσες εξέτασης και τα χειρουργεία, αλλά και για την αίθουσα αναμονής, την τουαλέτα και οποιονδήποτε άλλο χώρο του ιατρείου μπορεί να χρησιμοποιήσουν οι ασθενείς σας. Ειδικά στην περίοδο της πανδημίας, είναι ακόμη πιο σημαντικό να ακολουθήσετε τις οδηγίες των ειδικών για να εξασφαλίσετε την σωστή απολύμανση των χώρων του ιατρείου σας, να μειώσετε τον κίνδυνο μετάδοσης μολύνσεων και να προστατέψετε εσάς, το προσωπικό και τους ασθενείς σας.
Φτιάξτε ένα πρόγραμμα καθαρισμού, για να βεβαιωθείτε ότι η αίθουσα αναμονής και οι τουαλέτες σας, καθαρίζονται και απολυμαίνονται καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά αυτοί οι χώροι στους οποίους παραμένουν για αρκετή ώρα οι ασθενείς είναι κρίσιμοι. Χρησιμοποιήστε τον απαραίτητο εξοπλισμό αποστείρωσης για την απολύμανση των οδοντιατρικών εργαλείων και των υπαρχόντων υφασμάτων μετά από κάθε εξέταση. Απολυμάνετε κάθε επιφάνεια για να απομακρύνετε τη σκόνη, τα σταγονίδια και τα παθογόνα μικρόβια. Διενεργήστε συχνούς αερισμούς των χώρων ή φιλτραρίσματα του αέρα.
4. Διακοσμήστε το χώρο σας
Η διακόσμηση σας μπορεί να δημιουργήσει μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση και θα δώσει μια ευχάριστη πινελιά στο ιατρείο σας, ειδικά αν την προσαρμόσετε στα δημογραφικά στοιχεία της πλειοψηφίας των ασθενών σας. Ωστόσο, επειδή τα μέτρα προστασίας από τον Covid-19 δεν επιτρέπουν να έχετε πολλά αντικείμενα στο χώρο αναμονής, θα περιορίσετε προσωρινά τη δημιουργικότητά σας μόνο στα χρώματα των τοίχων. Για παράδειγμα, αν είστε Παιδοδοντίατρος ή Ορθοδοντικός, όπου οι περισσότεροι ασθενείς σας είναι παιδιά, επιλέξτε φωτεινά χρώματα, ίσως και κάποια ζωγραφιά ή κάποια σχέδια. Αν είστε Στοματολόγος ή Χειρουργός Οδοντίατρος επιλέξτε ουδέτερες αποχρώσεις και μινιμαλιστικό σχεδιασμό. Τα χρώματα που θα επιλέξετε θα βοηθήσουν τους ασθενείς σας να νιώσουν άνετα, θα μειώσουν το άγχος τους και θα τους εμπνεύσουν εμπιστοσύνη.
5. Ενημερωθείτε για τις τελευταίες τεχνολογίες
Τα εξελιγμένα εργαλεία και ο προηγμένος εξοπλισμός, ειδικά σε διαδικασίες χειρουργικών επεμβάσεων, έχουν τεράστιο αντίκτυπο και αυτά εξασφαλίζουν την επιτυχία της εξυπηρέτησης. Η χρήση εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας δείχνει την αφοσίωσή σας στο επάγγελμά και την διάθεσή σας να εξελίσσεστε καθημερινά, κάτι το οποίο καθησυχάζει τους ασθενείς. Επίσης, οι ασθενείς ανταποκρίνονται θετικά στις νέες τεχνολογίες, επειδή θεωρούνται πιο αποτελεσματικές και λιγότερο επίπονες. Επομένως, ενημερωθείτε και επενδύστε στην εξέλιξή σας.
6. Παραμείνετε θετικοί, αλλά ενθαρρύνετε τη βελτίωση
Ως οδοντίατροι, κατανοείτε τη σημασία της στοματικής φροντίδας, όπως το βούρτσισμα, το οδοντικό νήμα και η διατροφή. Οι ασθενείς σας όμως αρκετές φορές δεν είναι τόσο συνεπείς με την καθαριότητα των δοντιών. Εσείς αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερωθείτε για την τρέχουσα κατάσταση της στοματικής υγιεινής των ασθενών σας όταν σας επισκεφθούν. Ωστόσο, αποφύγετε να κρίνετε εάν η στοματική υγιεινή τους ανταποκρίνεται στα πρότυπα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα παιδιά και τους εφήβους. Επαινέστε τους για τις μέχρι τώρα ενέργειές τους, αλλά υπενθυμίστε τους διακριτικά τα σημεία που μπορούν να βελτιώσουν.
7. Παρέχετε σαφείς επαγγελματικές συστάσεις
Για να ανακουφίσετε το άγχος και να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των ασθενών, παρέχετέ τους πάντα σαφείς πληροφορίες σχετικά με μια επερχόμενη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένων των οφελών και των κινδύνων, ώστε να έχουν μια σαφή εικόνα και να μπορούν να αποφασίσουν απρόσκοπτα.
Θα βοηθήσει πολύ αν παρέχετε μια σύνοψη των υπηρεσιών σας στον επαγγελματικό σας ιστότοπό, χωρίς όμως να χρησιμοποιείτε υπερβολική ιατρική ορολογία. Οι ασθενείς εκτιμούν την ειλικρίνεια και τη σαφήνεια, αλλά εκτιμούν και την απλοποίηση των ορολογιών.
8. Μην υποτιμάτε το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα
Αν και οι διαδικτυακές κριτικές είναι ένα σημαντικό στοιχείο του στρατηγικού μάρκετινγκ που μπορείτε να διενεργήσετε, είναι πιθανό οι επίδοξοι ασθενείς σας να εμπιστεύονται περισσότερο τα σχόλια που γίνονται από έναν γείτονα, έναν φίλο ή έναν συνάδελφο. Εάν η οδοντιατρική και η γενικότερη εξυπηρέτηση σας αφήνει καλή εντύπωση στους ασθενείς σας, μπορείτε να επωφεληθείτε με το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ .
Συνδεθείτε προσωπικά με τους ασθενείς σας και πραγματικά ενδιαφερθείτε για την ζωή και την καθημερινότητά τους. Οι ασθενείς είναι πιο πιθανό να σας παραπέμψουν σε γνωστούς τους, εάν, εκτός από καλοί οδοντίατροι, είστε και φιλικοί και προσιτοί.
Πηγή: Dentistry Today
Διαβάστε ακόμη: https://www.dentalalert.gr/kainotomies_stin_odontiatriki_apokatastasi/
εξυπηρέτηση οδοντιατρείο Οργάνωση και Λειτουργία Οδοντιατρείου περιβάλλον στοματική υγιεινή
Last modified: July 28, 2022