Written by 6:46 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Να μείνω ή να φύγω; Τι να σκεφτείτε πριν αλλάξετε οδοντιατρείο

Γενική Οδοντιατρική και Περιοδοντολογία: Η σχέση του μέλλοντος

Όταν οι Clash ρώτησαν “Should I stay or should I go now?” στις αρχές της δεκαετίας του 80, είμαι βέβαιος ότι δεν είχαν τον οδοντίατρό τους και το οδοντιατρείο του στο μυαλό.
Ωστόσο, στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, το ζήτημα αυτό είναι κρίσιμο για κάθε οδοντιατρείο.

Ανεξάρτητα από την πορεία που έχει το οδοντιατρείο σας, η θέση του ήταν και θα είναι πάντα ο No 1 παράγοντας που θα καθορίζει την επιτυχία σας.

Ας εξετάσουμε λοιπόν τους παράγοντες που επηρεάζουν το αν θα πρέπει να μείνετε στην τρέχουσα τοποθεσία σας, να μετακινηθείτε ή ακόμη και να ανοίξετε ένα δεύτερο οδοντιατρείο. Στη συνέχεια, θα σας πω πώς να κάνετε την απόφασή σας απλή, γρήγορη και εξαιρετικά αποτελεσματική.

Βημα 1: Τα βασικα

Κάτι βασικό που συχνά παραβλέπεται είναι η κατανόηση του ανταγωνισμού και των δημογραφικών στοιχείων.
Ενώ έχετε εργαστεί σκληρά είναι πιθανό ότι οι πτυχές της αγοράς έχουν αλλάξει. Εξάλλου, από τη στιγμή που ξεκινήσατε, άνθρωποι και οδοντιατρεία έχουν έρθει και έχουν φύγει, και ακόμα και η γύρω γειτονιές μπορεί να έχουν αλλάξει. Κρατήστε αυτά στο μυαλό σας, όταν κάνετε τις αξιολογήσεις σας.
Κατανοήστε την αναλογία πληθυσμού-ειδικού για όλες τις ειδικότητες και πώς να την ερμηνεύετε (π.χ. μια αναλογία 2.000-1 για έναν γενικό οδοντίατρο είναι μια κορεσμένη αγορά). Κατανοήστε τα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς σας – τόσο τα τρέχοντα δεδομένα όσο και τις δυνατότητες μελλοντικής ανάπτυξης. Χρησιμοποιείτε μόνο τα δεδομένα που συλλέγονται από την απογραφή. Αποφύγετε τα δεδομένα ταχυδρομικών κωδικών. Κατανοήστε το χρόνο μετάβασης των ασθενών σας και δείτε τον στο χάρτη.
Η γνώση αυτών των δεδομένων είναι το κλειδί για τα πάντα, τόσο επιχειρησιακά όσο και στρατηγικά.

Βημα 2: Αποφασιστε αν θα πρεπει να μεινετε

Εδώ είναι οι παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψιν όταν αποφασίζετε εάν θα παραμείνετε στην τρέχουσα τοποθεσία σας:
1. Είστε ευχαριστημένοι με την τρέχουσα απόδοση;
2. Επιτυγχάνετε τους στόχους ανάπτυξής σας;
3. Είναι εύκολο να βρείτε νέους ασθενείς;
4. Έχει το κτίριο σας αρκετό χώρο για να επεκτείνετε και να επιτύχετε τους μακροπρόθεσμους στόχους σας;
5. Σας αρέσει ο χρόνος μετάβασης;
6. Είστε ενεργοί στην κοινότητα;
7. Μήπως τα δεδομένα στο Βήμα 1 υποστηρίζουν την ικανότητα να επιτύχετε τους στόχους ανάπτυξης σας;
8. Μήπως τα δεδομένα στο Βήμα 1 υποδηλώνουν μια ευκαιρία για να προσθέσετε νέες υπηρεσίες ή ειδικότητες;
9. Εάν είστε με ενοίκιο, υποστηρίζουν τα δεδομένα την ανανέωση της μίσθωσης; Μήπως πρέπει να αγοράσετε το κτίριο;

Βημα 3: Προσδιοριστε αν μια μετακινηση θα ηταν επωφελης για το οδοντιατρειο σας

1. Οι απαντήσεις στα δύο πρώτα βήματα διηγούνται μια θετική ή μια αρνητική ιστορία;
2. Μπορείτε να μετακινηθείτε σε νεο-αναπτυσσόμενες περιοχές και αγορές χωρίς να διαταράξετε την τρέχουσα βάση των ασθενών σας; Αυτό αφορά τον χρόνο μετάβασης των ασθενών σας. Για ένα τυπικό, προαστιακό οδοντιατρείο, θα πρέπει να γνωρίζετε πόσοι ασθενείς οδηγούν πάνω από 10 λεπτά για να φτάσουν στο οδοντιατρείο σας, και γενικά από που έρχονται. Αν μετακινηθείτε, σκεφτείτε πόσοι θα έχουν τώρα μια προβληματική οδήγηση.
3. Μήπως η μίσθωσή σας λήγει μέσα στους επόμενους 18 μήνες; Στηρίζουν τα δεδομένα της αγοράς την ανανέωσή του; Αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της μίσθωσης σας αν μείνετε.
4. Μήπως η αγορά στηρίζει την επένδυση στην αναδιαμόρφωση του οδοντιατρείου σας, ή θα είναι μια σπατάλη χρημάτων;
5. Έχει φτάσει η αξία του οδοντιατρείου σας στο όριο; Είναι καλύτερα να το πουλήσετε τώρα και να ανοίξετε άλλο κάπου αλλού; Μερικές φορές η περαιτέρω αύξηση θα απαιτήσει περισσότερη επένδυση και χρόνο από ότι θα πάρετε πίσω.
6. Μπορείτε να εντοπίσετε μια υπο-εξυπηρετούμενη αγορά με ευνοϊκό ανταγωνισμό και δημογραφικά στοιχεία;

Βημα 4: Εξεταστε το ενδεχομενο να προσθεσετε ενα ακομη οδοντιατρειο

Αν περάσατε από τα προηγούμενα βήματα και οι απαντήσεις ήταν θετικές, μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι είστε έτοιμοι να προσθέσετε ένα οδοντιατρείο. Καταρχάς, εξετάστε αυτούς τους παράγοντες:
1. Τα δεδομένα στα δύο πρώτα βήματα υποστηρίζουν τη διαμονή σας στο τρέχον οδοντιατρείο σας.
2. Έχετε φτάσει στο όριο ανάπτυξης αυτού του οδοντιατρείου, αλλά τα δεδομένα δείχνουν ότι το οδοντιατρείο θα πρέπει να διατηρήσει την αξία του και να είναι μια σταθερή μακροπρόθεσμη πηγή εισοδήματος.
3. Έχετε τη “φαγούρα” να γίνετε επιχειρηματίες και να ανοίξετε ένα οδοντιατρείο.
4. Μπορείτε να εντοπίσετε μια υπο-εξυπηρετούμενη αγορά με ευνοϊκό ανταγωνισμό και δημογραφικά στοιχεία

Βημα 5: Κατανοηστε τη διαδικασια προσθηκης ή μετακινησης ενος οδοντιατρειου

Αν μπορείτε να εντοπίσετε την υπο-εξυπηρετούμενη αγορά, εδώ θα βρείτε πώς να προχωρήσετε:
1. Μην ξεκινήσετε να τριγυρνάτε και να μιλάτε με μεσίτες για συγκεκριμένες τοποθεσίες. Το 80% των περιπτώσεων τα δεδομένα δεν είναι συγκεκριμένα, οπότε είναι σπατάλη χρόνου και χρημάτων.
2. Καθορίστε το μέγιστο χρόνο μετάβασης και απόστασης από το τρέχον οδοντιατρείο σας.
3. Ολοκληρώστε μια αναζήτηση τοποθεσίας για υποεξυπηρετούμενες αγορές σε αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώντας δεδομένα απογραφής για τον εντοπισμό ευκαιριών όπου οι ανταγωνιστικοί δείκτες είναι οι επιθυμητοί.
4. Μόλις βρείτε τις κορυφαίες περιοχές, πηγαίνετε να ελέγξετε άλλους παράγοντες – όπως το αν σας αρέσει η περιοχή, αν τα σχολεία είναι καλά, αν είναι κοντά στην οικογένειά σας, κλ.π.
5. Πάρτε τις καλύτερες περιοχές και κάντε λεπτομερείς δημογραφικές μελέτες της καθεμίας.
Αυτή η διαδικασία θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά τον κίνδυνο και θα δώσει σε εσάς και την οικογένειά σας την αυτοπεποίθηση ότι κάνετε την καλύτερη επένδυση.
Άρθρο από τον  David James, President and CEO of REALscore.
Πηγή: http://www.dentaltown.com/Dentaltown/Article.aspx?i=415&aid=5888

(Visited 24 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close