Written by 6:51 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

3 απλοί τρόποι για να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους ασθενείς σας

Οδοντίατρος και βοηθός οδοντιάτρου

Πολλοί επαγγελματίες οδοντίατροι με ιδιωτικά οδοντιατρεία ενδιαφέρονται για νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να να αυξήσουν τους ασθενείς τους. Αυτό είναι σημαντικό.
Εξίσου σημαντικό είναι όμως να εξετάσετε το πώς θα διατηρήσετε τους ασθενείς που έχετε ήδη κερδίσει. Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους ασθενείς σας.

Τηρηστε το Προγραμμα

Σύμφωνα με το Software Advice, μια συμβουλευτική ομάδα λογισμικού με έδρα το Τέξας, το 97% των ασθενών είναι απογοητευμένοι από τους χρόνους αναμονής που αντιμετωπίζουν στα οδοντιατρεία.
Η τήρηση του προγράμματος είναι πιο εύκολη στα λόγια παρά στην πράξη, ειδικά όταν αργοπορημένοι ασθενείς μπορούν να χαλάσουν όλο το πρόγραμμα μιας ημέρας. Ο σεβασμός στον χρόνο του ασθενούς σας με το να μειώσετε το χρόνο αναμονής θα μπορούσε να βοηθήσει.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης που θα σας βοηθήσει να τηρήσετε το χρονοδιάγραμμα της ημέρας σας. Αναλύστε τις αιτίες των καθυστερήσεων σας και βρείτε μια στρατηγική προσέγγιση ώστε να διορθώσετε το πρόβλημα.

Παρεχετε ενα δειγμα εκτιμησης

Η πραγματικότητα είναι ότι κάποιες μέρες θα είναι δύσκολο να τηρήσετε το πρόγραμμα. Τις ημέρες αυτές λοιπόν, κάντε κάτι επιπλέον για τους ασθενείς σας που περίμεναν … υπομονετικά.
Πρώτα απ’όλα, χρειάζεται να αναγνωρίσετε ότι περίμεναν περισσότερο απ’όσο θα έπρεπε και ζητείστε ειλικρινά συγνώμη. Στη συνέχεια, προσφέρετε τους ένα μικρό δείγμα της εκτίμησής σας, όπως μια δωροκάρτα για κάποιο καφέ ή εστιατόριο.

Καντε την καταλληλη ερωτηση

Όπως δείχνετε το ενδιαφέρον σας για την υγεία των ασθενών σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει την ερώτηση που καλύπτει τα πάντα: “Έχετε κάποια ερώτηση προς το παρόν;”
Αυτή η ερώτηση δείχνει, πάνω απ’όλα, ότι ενδιαφέρεστε για τα θέματα που απασχολούν τους ασθενείς σας.
Πηγή: ModernPractice.org

(Visited 13 times, 1 visits today)

Last modified: April 15, 2016

Close