Το διαδίκτυο και πρόσφατα τα social media έχουν αλλάξει πολλά σε σχέση με την δυνατότητα που έχει ο κάθε επαγγελματίας να μεταφέρει ένα μήνυμα προς το κοινό που επιθυμεί.
Με χαρά μας, διαπιστώσαμε ότι οι οδοντίατροι δεν αποτελούν εξαίρεση.
Χρησιμοποιήσαμε μια νέα εφαρμογή που λέγεται 2000eyes η οποία παρέχει την δυνατότητα να “παρακολουθήσετε” τι κάνουν οι “ανταγωνιστές” σας ή γενικά άλλοι στο internet.
Σας δίνει στοιχεία απόδοσης της παρουσίας τους τόσο για την ιστοσελίδα τους όσο και για τα social media που διατηρούν.
Μπορέσαμε και βάλαμε 100 οδοντιάτρους (τις ιστοσελίδες τους, facebook pages, κλπ) για να κάνουμε την μελέτη μας.
Στην συνέχεια επιλέξαμε να μας δείξει διάφορα διαγράμματα απόδοσης. Αυτό που σας παρουσιάζουμε εδώ είναι το “Facebook Talking” για το διάστημα από 1-Δεκ-2014 ως 28-2-2015 και για τους 15 “καλύτερους”.
Η μέτρηση “Facebook Talking” εκφράζει σε νούμερο πόσα άτομα έκαναν: Click, Share ή Comment στην Facebook Page ή σε Post που δημοσίευσε και ουσιαστικά εκφράζει κατά πόσο η σελίδα σας στο facebook καταφέρνει να ενεργοποιήσει (engage) του fans σας (αυτούς που έχουν κάνει Like στην σελίδα σας).
Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά!!! Κάποιοι συνάδελφοι έχουν διαπιστώσει την δύναμη του διαδικτύου και το αξιοποιούν στο μέγιστο!
Κάντε κλικ να δείτε το διάγραμμα σε μεγαλύτερο μέγεθος
Μπορείτε και εσείς να δείτε τα αποτελέσματα των μετρήσεων ανοίγοντας έναν λογαριασμό στο 2000eyes. Υπάρχει η δωρεάν έκδοση που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε μέχρι 10 ανταγωνιστές ή άλλα sites/facebook, κλπ.
Εφ’ όσον ανοίξετε λογαριασμό θα μπορείτε να συγκρίνετε και πολλά άλλα μεγέθη (metrics όπως αναφέρονται) όπως π.χ. κατάταξη της κίνησης της ιστοσελίδας, μετρήσεις από twitter, youtube, κα.
Για να δείτε τα στοιχεία της μελέτης μας με την εφαρμογή 2000eyes κάντε κλικ εδώ και ακολουθείστε τα βήματα εγγραφής (δωρεάν).
Last modified: 28 Ιουλίου, 2022