Written by 4:54 pm Marketing Οδοντιατρείου

Ιστότοποι οδοντιατρικής που ξεχωρίζουν

Ένας ελκυστικός σχεδιασμός οδοντιατρικής ιστοσελίδας περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία τα οποία συνεργάζονται αρμονικά για να δημιουργήσουν μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης.

Ακολουθούν 6 βασικά χαρακτηριστικά  που κάνουν έναν οδοντιατρικό ιστότοπο να ξεχωρίζει.

1. Εύκολη πλοήγηση

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Clutch, οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η εύκολη πλοήγηση είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ιστότοπου. Για τους ασθενείς που αναζητούν πληροφορίες, είναι απογοητευτικό να μπαίνουν σε έναν ιστότοπο και να μην μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν. Η αποτελεσματική πλοήγηση στον οδοντιατρικό ιστότοπο διευκολύνει τους ανθρώπους να περιηγούνται μεταξύ των σελίδων.

2. Καλογραμμένο περιεχόμενο

Όταν σκέφτεστε το σχεδιασμό οδοντιατρικού ιστότοπου, το περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας. Το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας αφηγείται την ιστορία του ιατρείου σας και τι έχετε να προσφέρετε. Κάντε το περιεχόμενο εύπεπτο, χρησιμοποιώντας επικεφαλίδες για να διαχωρίσετε το κείμενο και διατηρώντας τις προτάσεις σύντομες. Παρουσιάστε τις πληροφορίες σε μορφή λίστας, καθώς διαβάζονται ευκολότερα απ’ ότι ένα μεγάλο  κείμενο. Τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη θα κάνουν το οδοντιατρείο σας να φαίνεται αντιεπαγγελματικό, γι’ αυτό βάλτε πολλά ζευγάρια μάτια να επιβεβαιώσουν πως δεν υπάρχουν λάθη. Το προσεγμένο περιεχόμενο θα κάνει το οδοντιατρείο σας να φαίνεται αξιόπιστο στους υποψήφιους ασθενείς.

3. Ποιότητα Εικόνων

Οι ποιοτικές εικόνες αποτελούν σημαντική μορφή μάρκετινγκ για τα οδοντιατρεία. Ως εκ τούτου, ο οδοντιατρικός ιστότοπός σας χρειάζεται εικόνες υψηλής ανάλυσης που συμπληρώνουν το ήδη καλογραμμένο κείμενο σας. Παρουσιάστε στους ασθενείς την ομάδα σας συμπεριλαμβάνοντας επαγγελματικές φωτογραφίες συνοδευόμενες από βιογραφικά και συμπεριλάβετε φωτογραφίες του γραφείου σας – π.χ. αίθουσα αναμονής, εξεταστήριο κ.λπ. – ώστε οι ασθενείς να μπορούν να φανταστούν τον εαυτό τους να λαμβάνει θεραπεία στο γραφείο σας.

4. Σύντομα βίντεο

Οι περισσότερες επιχειρήσεις (86%) χρησιμοποιούν βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ, σύμφωνα με το Wyzowl. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς το 96 τοις εκατό των ανθρώπων δηλώνουν ότι έχουν παρακολουθήσει ένα επεξηγηματικό βίντεο για να μάθουν περισσότερα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Η ενσωμάτωση βίντεο στο σχεδιασμό του οδοντιατρικού ιστότοπού σας μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία. Προσελκύστε τους δυνητικούς ασθενείς δημιουργώντας βίντεο που εξηγούν τις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρετε, ώστε να μπορούν να μάθουν γρήγορα περισσότερα για αυτές και τα οφέλη τους.

5. Σαφείς κλήσεις προς δράση (CTA)

Ο απώτερος στόχος του σχεδιασμού του οδοντιατρικού ιστότοπού σας θα πρέπει να είναι η μετατροπή των επισκεπτών του σε ασθενείς. Τοποθετήστε προτροπές όπως “Καλέστε μας” και “Κλείστε ραντεβού” σε περίοπτη θέση σε κάθε σελίδα του ιστοτόπου σας, ώστε να είναι εύκολο να έρθουν σε επαφή μαζί σας οι δυνητικοί ασθενείς σας. Η συμπερίληψη μιας ποικιλίας κλήσεων προς δράση (CTA) είναι σημαντική, επειδή δεν θέλουν όλοι να επικοινωνήσουν μέσω του ίδιου μέσου. Ορισμένοι άνθρωποι προτιμούν τις τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ άλλοι προτιμούν να επικοινωνήσουν μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καλύψτε όλες τις βάσεις, ώστε να μπορείτε να ικανοποιήσετε τους πάντες.

6. Ανταποκρινόμενος σχεδιασμός για κινητά

Σύμφωνα με τη Google, οι περισσότεροι χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση στη μηχανή αναζήτησης μέσω μιας κινητής συσκευής. Κατά συνέπεια, η εταιρεία συνιστά τη χρήση responsive web design για πολλούς λόγους. Στην πραγματικότητα, η Google εφαρμόζει την αναζήτηση πρώτα για κινητά – δηλαδή χρησιμοποιεί πρωτίστως την έκδοση του ιστότοπου για κινητά για την εύρεση και την κατάταξη – για όλους τους νέους ιστότοπους από την 1η Ιουλίου 2019. Oι υποψήφιοι ασθενείς επισκέπτονται τον ιστότοπό μέσω διαφόρων συσκευών. Δεδομένου ότι ο responsive σχεδιασμός ιστού προσαρμόζεται ώστε να ταιριάζει το περιεχόμενο σε μια ποικιλία συσκευών και μεγεθών οθόνης, είστε σε θέση να παρέχετε μια θετική εμπειρία χρήσης σε όλους.

Έμπνευση για τον σχεδιασμό οδοντιατρικής ιστοσελίδας

Το οδοντιατρείο σας είναι ο χώρος όπου οι υποψήφιοι ασθενείς περιμένουν να νιώσουν ευπρόσδεκτοι και να λάβουν εξαιρετική φροντίδα. Ο σχεδιασμός του οδοντιατρικού ιστότοπού σας θα πρέπει επίσης να ενσωματώνει τη θετική εμπειρία που οι ασθενείς αισθάνονται στο ιατρείο σας.. Η ύπαρξη ενός σύγχρονου ιστότοπου υποδηλώνει ότι το ιατρείο σας προσφέρει μια σύγχρονη εμπειρία.

Tο dentalalert.gr σε συνεργασία με το digital agency της dmh, ειδικούς στο οδοντιατρικό μαρκετινγκ, σας προσφέρει δυναμικές ιστοσελίδες σε μόλις τρία βήματα αποκλειστικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των οδοντιάτρων. Ανακαλύψτε εδώ τη νέα υπηρεσία που σας επιτρέπει να αποκτήσετε το δικό σας σύγχρονο οδοντιατρικό site στέλνοντας απλά τα επαγγελματικά σας στοιχεία στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

(Visited 53 times, 1 visits today)

Last modified: September 27, 2023

Close