Written by 12:24 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Τι να ρωτήσετε στο τηλέφωνο τους νέους πελάτες σας

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο σας και να αυξήσετε τις παραπομπές των πελατών σας  από στόμα σε στόμα; Η απάντηση είναι: βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των ασθενών σας. Υπάρχει αυξανόμενη αναγνώριση ότι η αποτελεσματική επικοινωνία με τους ασθενείς είναι αναγκαία δεξιότητα για το το επάγγελμα των οδοντιάτρων. Ανεξάρτητα από το πόσο έμπειροι είστε, οι ασθενείς σας είναι πολύ πιθανό να θυμούνται περισσότερο την επαφή που είχαν με εσάς και το πώς τους κάνατε να αισθανθούν. Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης ασθενών είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διαφοροποιήσετε την ιατρική σας πρακτική και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό. Στην πραγματικότητα, η εξυπηρέτηση των ασθενών είναι πιο σημαντική από την τιμολόγηση ή την τοποθεσία για τους υποψήφιους που αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης. Η πρώτη εντύπωση των ασθενών σας για την ιατρική σας πρακτική είναι συχνά μέσω τηλεφώνου. Οι καλούντες θα κρίνουν την πρακτική σας από τον τρόπο που εσείς οι ίδιοι ή οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδράτε μαζί τους ή απαντάτε στις ερωτήσεις τους. Οι εθιμοτυπίες που ακολουθείτε στο τηλέφωνο σας μπορεί να είναι ο αποφασιστικός παράγοντας για το αν θα κερδίσετε ή θα χάσετε τον ασθενή. Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα είστε στο σωστό δρόμο τόσο για να ικανοποιήσετε όσο και να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των ασθενών σας για την ποιότητα των υπηρεσιών ακόμα και μέσω τηλεφώνου.

Κάντε μια σύνδεση με τον πελάτη αμέσως

Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν αρκετοί, το να είστε επαγγελματίες δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακούγεστε ψυχροί. Μπορείτε να είστε αισιόδοξοι και φιλικοί χωρίς να επηρεαστεί το επαγγελματικό σας προφίλ. Ζητήστε να μάθετε το όνομα του ασθενούς από την αρχή της κλήσης. Με αυτό το τρόπο δημιουργείτε μια προσωπική σύνδεση και του επικοινωνείτε πως τον «βλέπετε» ως άτομο, όχι απλώς ως άλλο ένα περιστατικό. Ο ασθενής δεν μπορεί να σας δει, αλλά δημιουργείται μια «φωτογραφία στιγμιότυπου» στο μυαλό του που γίνεται όλο και πιο ζωντανή με κάθε λέξη που λέτε. Βεβαιωθείτε, με τον ενθουσιασμό, την ενέργειά σας, τη εξυπηρετικότητα και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπετε,, ότι θα τους βοηθήσετε να ζωγραφίσουν την πιο θετική και λαμπρή εικόνα σας.

Αποκτήστε τον έλεγχο της τηλεφωνικής κλήσης

Η υποβολή ερωτήσεων σας τοποθετεί στη θέση του καθοδηγητή της κλήσης. Ανεξάρτητα από το τι ζητούν στην αρχή της κλήσης τους οι εν δυνάμει πελάτες σας, κάντε διερευνητικές ερωτήσεις. Ενημερώστε τους πως προκειμένου να δώσετε σωστές πληροφορίες  για το πως μπορείτε να βοηθήσετε χρειάζεται να κάνετε κάποιες ερωτήσεις. Έτσι, θα μπορέσετε να  προσδιορίσετε τις πραγματικές ανάγκες και τις κατάλληλες λύσεις που πρέπει να προσφέρετε. Οι αρχικές ερωτήσεις σας θα πρέπει να επικεντρωθούν στον προσδιορισμό του τι οδηγεί την κλήση τους. Ρωτήστε για τυχόν ενόχληση, αισθητικές ανησυχίες, χρονικούς περιορισμούς και οτιδήποτε άλλο σας βοηθά να καθορίσετε την κατάλληλη λύση που θα προσφέρετε στον ασθενή. Μιλήστε στον ασθενή κατευθείαν για τη λύση που μπορείτε να προσφέρετε για παράδειγμα μια ολοκληρωμένη εξέταση, μια εξέταση έκτακτης ανάγκης και μια δωρεάν γνωμάτευση για το τι του συμβαίνει. 

Επικοινωνήστε στο πελάτη τι σας κάνει διαφορετικούς και γιατί να σας εμπιστευτεί

Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τι κάνει εξαιρετικό το οδοντιατρείο σας, το προσωπικό σας, την εγκατάσταση, την τεχνολογία, την εξειδίκευση ή την ειδικότητά σας. Στη συνέχεια, επιλέξτε τα χαρακτηριστικά που σχετίζονται άμεσα με τις ανάγκες που έχετε ανακαλύψει για τον ασθενή και παρουσιάστε τα σε αυτόν. Δείξτε του, με βάση το τι θέλει και τι έχετε να προσφέρετε, γιατί είστε ο ιδανικός να αναλάβει την περίπτωσή του. Έχει παρατηρηθεί ότι όσο περισσότερο χρόνο περνάτε στο τηλέφωνο με έναν νέο ασθενή  (υποθέτοντας ότι η συνομιλία είναι σχετική), τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να τον κάνετε να εμφανιστεί! Τα κλειδιά είναι η δημιουργία καλής επικοινωνίας και η καλή διάθεση. Αντιμετωπίστε όλους τους καλούντες με αξιοπρέπεια, σεβασμό και καλοσύνη. Μπορείτε να έχετε όλο τον κατάλληλο εξοπλισμό και πολιτικές, αλλά αν χειριστείτε άσχημα αυτές τις νέες κλήσεις ασθενών, τότε μπορεί να χάσετε πολλές από αυτές!

Δώστε εξαιρετικές οδηγίες

Να γνωρίζετε, ανά πάσα στιγμή, τις επόμενες δύο κενές θέσεις για  ραντεβού ασθενών ώστε να προτείνετε άμεσα ραντεβού διάγνωσης. Επίσης,  βοηθήστε τον ασθενή σας να φτάσει έγκαιρα στο ραντεβού παρέχοντας αναλυτικές οδηγίες για το που βρίσκεται το ιατρείο σας. Αν διαθέτετε ιστότοπο  μπορείτε να συμπεριλάβετε έναν χάρτη Google της επιχείρησής σας, την τοποθεσία σας και κριτικές στον ιστότοπό σας. Ο χάρτης θα εμφανίζει μια καρφίτσα Google με προβολή της τοποθεσίας της επιχείρησής σας, της διεύθυνσης σας, των κριτικών που έχετε λάβει από προηγούμενους ασθενείς σας καθώς και οδηγίες προσέλευσης. Εάν ενσωματωθεί σωστά, αυτός ο χάρτης μπορεί να είναι μια εξαιρετική προσθήκη στον ιστότοπό σας. Είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να έχουν μια επισκόπηση της επιχείρησής σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. 

Η DMH, είναι ένα digital marketing  agency  στην Αθήνα με μια δυναμική ομάδα από σχεδιαστές, κειμενογράφους, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ, αναλυτές SEO και πολλά άλλα. Συνδυάζοντας το μάρκετινγκ με την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα  μεταμορφώνουμε την επιχείρησή σας ενώ σας υποστηρίζουμε σε όλα τα στάδια της εμπειρίας του ψηφιακού marketing.

(Visited 46 times, 1 visits today)

Last modified: December 22, 2022

Close