Written by 11:11 am Marketing Οδοντιατρείου

Μικρά μυστικά για την επικοινωνιακή στρατηγική ενός οδοντιατρείου

H επικοινωνία, πάνω από όλα, αποτελεί το κλειδί για τον πολλαπλασιασμό των πελατών σας. Ειδικά, σήμερα, το διαδίκτυο παρέχει τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με μια πληθώρα δυνητικών πελατών. Οι ηλεκτρονικές προωθητικές ενέργειες για να είναι αποτελεσματικές χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο πλάνο. Γι’ αυτό και το Dental Alert μέσα από το Digital Agency της DMH σας παρουσιάζει μια σειρά βημάτων, ώστε να κάνετε τη διαδικτυακή σας παρουσία ακόμα πιο αποδοτική. 

Γιατί είναι σημαντική η ψηφιακή σας παρουσία: Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που μπορεί να σας έρθουν στη σκέψη αφορά στα πλεονεκτήματα της διαδικτυακής σας προβολής. Μεταξύ άλλων αξίζει να σταθούμε στα εξής:

  • Είναι μια αποδοτική απάντηση στον τρόπο αναζήτησης του σύγχρονου καταναλωτή για προϊόντα και υπηρεσίες, ακόμα και στον τομέα της υγείας.
  • Είναι οικονομικότερος τρόπος διαφήμισης σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα όπως ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια.
  • Σας επιτρέπει να ορίσετε την περιοχή προβολής σας και την επίτευξη συγκεκριμένων δημογραφικών στόχων.
  • Πέρα από επισκεψιμότητα σας δίνει πολύτιμα δεδομένα αλλά και μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Είναι ευέλικτος τρόπος επικοινωνίας καθώς έχετε τη δυνατότητα να καταργήσετε άμεσα ή να αντικαταστήσετε κινήσεις και περιεχόμενο που διαπιστώνετε ότι δεν αποδίδουν.

Blog, η ενότητα που προκαλεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον ιστότοπό σας: Για πολλούς επιστήμονες του κλάδου, η διαδικτυακή παρουσία φτάνει έως τη δημιουργία του προσωπικού τους ιστοτόπου ή της σελίδας του ιατρείου τους. Όμως, μπορείτε να αποκτήσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με μια απλή κίνηση. Προσθέτοντας χρήσιμες δημοσιεύσεις και άρθρα, το λεγόμενο blog. Έτσι, θα μπορείτε να προχωρήσετε στο διαμοιρασμό πολύτιμης πληροφορίας και επίκαιρων ενημερώσεων που θα μεγιστοποιήσουν το ενδιαφέρον και τη θέληση των διαδικτυακών σας επισκεπτών για να γίνουν πραγματικοί επισκέπτες του οδοντιατρείου σας και να παραμείνουν πιστοί σας πελάτες. 

Η αξιοποίηση των μηχανών αναζήτησης και η αποδοτικότητά τους: Για την κατάρτιση μιας σωστής στρατηγικής για τη διαδικτυακή σας προβολή είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη το οδοιπορικό ενός πελάτη (customer journey) από τη στιγμή που του παρουσιάζεται μια ανάγκη έως την τελική επιλογή της επιχείρησης που θα την καλύψει. H πρώτη κίνησή του είναι η ανίχνευση των επιλογών που έχει μέσω των μηχανών αναζήτησης. Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχουν πλατφόρμες oι οποίες σας παρέχουν δωρεάν τη δυνατότητα να παρουσιάσετε αναλυτικά τις απαραίτητες πληροφορίες για το οδοντιατρείο σας όπως η διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας, το ωράριο λειτουργίας, φωτογραφίες εξοπλισμού και χώρου αλλά και κριτικές – αξιολογήσεις άλλων ασθενών σας. Παράλληλα, σας δίνουν και την ευκαιρία να απαντήσετε και στην επόμενη κίνηση του «ταξιδιού του πελάτη», την μετάβασή του στην επιχείρηση της επιλογής του, καθώς σας εμφανίζουν στους χάρτες που δείχνουν το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν για να φτάσουν στην πόρτα του ιατρείου σας. 

Η μετατροπή του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου σε κανάλι επικοινωνίας: Ένα άλλο πολύτιμο εργαλείο που έχετε στα χέρια σας είναι το email σας. Μπορείτε, πέρα από τη διεκπεραίωση της καθημερινής σας συνομιλίας με συνεργάτες και προμηθευτές, να το μεταμορφώσετε σε ένα αποδοτικό εργαλείο για την αύξηση της αποδοτικότητάς της προβολής σας. Για παράδειγμα, από τη στιγμή που έχετε την έγκριση των πελατών σας να επικοινωνήσετε μαζί τους ηλεκτρονικά, μπορείτε να προχωρήσετε σε:

  • Υπενθυμίσεις ραντεβού.
  • Ενημερώσεις σχετικά με το ότι έχει έρθει η προγραμματισμένη στιγμή για εξετάσεις, καθαρισμό, ή κάποια άλλη οδοντιατρική εργασία που έχετε συμφωνήσει.
  • Κοινοποίηση κάποιων ιατρικών εξελίξεων και ανακοινώσεων που τους αφορούν .
  • Παροχή συμβουλών για τη διατήρηση της καλής στοματικής τους υγείας.
  • Σχολιασμό και κριτική προϊόντων που χρειάζονται ή χρησιμοποιούν για τα δόντια και τη στοματική τους υγεία.

Με αυτόν τον τρόπο, ενδυναμώνετε τη σχέση σας μαζί τους, παραμένετε έμπρακτα διαρκώς δίπλα τους, ενώ η κοινοποίηση του ενυπόγραφου περιεχομένου των email σας σε φίλους και γνωστούς που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα αυξάνει σε σημαντικό βαθμό τις πιθανότητες να προστεθούν και αυτοί στο δυναμικό πελατολόγιό σας.

Τα κοινωνικά κανάλια και η απήχησή τους: Η παρουσία σας στα λεγόμενα social media, τον κόσμο δηλαδή που σχεδόν όλοι οι πελάτες σας, υπάρχοντες και δυνητικοί, συχνάζουν και παρακολουθούν, αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό τομέα με τον οποίο αξίζει να ασχοληθείτε. Μικρές προγραμματισμένες αναρτήσεις που προβάλλουν υπηρεσίες και εξοπλισμό ιατρείου, φιλικές συμβουλές και μυστικά καλής οδοντικής πρακτικής, αλλά και νέες εξελίξεις στον κλάδο που αξίζει να γνωρίζει ο απλός κόσμος, είναι κινήσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας αλλά και στη διάδοση της επιστημονικής σας ταυτότητας και ικανότητας.

Σε όλους αυτούς τους τομείς το Dental Alert και η DMH μπορούν να σταθούν δίπλα σας. Με έμπειρο προσωπικό και χάρη στην απόλυτη εξειδίκευση στον κλάδο του διαδικτυακού marketing μπορούμε να λειτουργήσουμε συμβουλευτικά, καθοδηγώντας σας στα σωστά βήματα που χρειάζεται να κάνετε για τη ψηφιακή σας προβολή, ενώ παράλληλα, μπορούμε να αναλάβουμε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση όλων αυτών για τα οποία δεν έχετε τις γνώσεις ή τον χρόνο για να ασχοληθείτε. Και όλα αυτά πάντα με γνώμονα την μοναδικότητά σας και με προορισμό την ολοκληρωμένη και επιτυχημένη παρουσία σας στη ψηφιακή πραγματικότητα. 

(Visited 104 times, 1 visits today)

Last modified: September 22, 2022

Close