Written by 11:22 am Επιστημονικά Νέα

Οι ασθένειες των ούλων αυξάνουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ κατά 70%!

Οι άνθρωποι που πάσχουν από ασθένεια των ούλων για 10 χρόνια ή περισσότερο είναι 70% πιθανότερο να αναπτύξουν Αλτσχάιμερ.

Οι ασθενειες των ούλων αυξανουν τον κινδυνο Αλτσχαιμερ κατα 70%!

Μια νέα μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Alzheimer’s Research & Therapy, εξέτασε κατά πόσο η σοβαρή ασθένεια των ούλων σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ.
Διαπίστωσε ότι οι ασθενείς που πάσχουν από μακροχρόνια ασθένεια των ούλων, ασθένεια στα ούλα που διαρκεί για 10 χρόνια ή περισσότερο, ήταν 70% πιθανότερο να αναπτύξουν νόσο του Αλτσχάιμερ, αν και δεν αποδείχθηκε κάποιος σύνδεσμος αιτιότητας.
Οι σχέσεις μεταξύ της στοματικής υγείας και των ασθενειών που επηρεάζουν άλλα μέρη του σώματός μας γίνονται όλο και πιο εμφανείς με κάθε νέα έρευνα,” δήλωσε ο Dr. Nigel Carter OBE, Διευθύνων Σύμβουλος του Ιδρύματος Στοματικής Υγείας.
Τα καλά νέα είναι ότι η ασθένεια των ούλων είναι μια ασθένεια που μπορεί να αποφευχθεί και να θεραπευτεί πλήρως, εξασφαλίζοντας καλή και σταθερή στοματική υγεία για όλους τους ανθρώπους βοηθώντας τους να προστατευτούν από τους συναφείς κινδύνους.
Ενώ η ασθένεια των ούλων μπορεί να αντιμετωπιστεί πολύ αποτελεσματικά, η καλύτερη προσέγγιση είναι σίγουρα η πρόληψη και η διασφάλιση ότι δεν θα γίνουν σοβαρές παραλείψεις.
Καλωσορίζουμε την προσπάθεια για περαιτέρω έρευνα σε αυτό το θέμα, καθώς μια καλύτερη κατανόηση θα μπορούσε να είναι ένας παράγοντας που θα αλλάξει το παιχνίδι βοηθώντας περισσότερους ανθρώπους να αποφύγουν τη νόσο του Αλτσχάιμερ“.
Π η γ ή: h t t p:// w w w. d e n t i s t r y. c o. u k/ 2 0 1 7/ 0 8/ 21/g u m- d i s e a s e-r a i s e s- r i s k- d e v e l o p i n g- a l z h e i m e r s- d i s e a s e-7 0/