Written by 1:54 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Η αξία των ασθενών σας!

Η αξία των ασθενών σας!

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να θέλετε να προσελκύσετε νέους ασθενείς. Ίσως θέλετε να επεκτείνετε την πρακτική σας αρκετά ώστε να προσλάβετε κάποιον συνεργάτη. Ίσως θέλετε να ανοίξετε ένα δεύτερο οδοντιατρείο. Ή, ίσως θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το οδοντιατρείο σας σας αναπτύσσεται αρκετά ώστε να έχετε μια επικερδή αποχώρηση όταν έρθει η ώρα. Όποια και αν είναι η αιτία, πρέπει να θυμηθείτε τους ανθρώπους που σας έχουν ήδη βοηθήσει να αναπτύξετε την πρακτική σας: τους σημερινούς ασθενείς σας. Η προσέλκυση νέων ασθενών δεν έει νόημα εάν οι ήδη υπάρχοντες σας ασθενείς δεν είναι ικανοποιημένοι.

Η αξία των ασθενων σας!

Εάν είστε τυχεροί, οι ασθενείς σας είναι πιστοί σε σας. Με την αφοσίωση των ασθενών θα έχετε τακτικές επισκέψεις, περισσότερες και πιο αποτελεσματικές θεραπείες, και φυσικά τις περιζήτητες συστάσεις. Εάν δεν όμως εσείς δεν είστε πιστοί σε εκείνους, τότε τι θα τους εμποδίσει να αλλάξουν οδοντίατρο;
Οι ασθενείς σας έχουν πολλές επιλογές οδοντιάτρων. Μερικοί από αυτούς τους οδοντιάτρους μπορούν να προσφέρουν θεραπείες με κάποια επιπλέον έκπτωση, μερικοί μπορεί να είναι πιο κοντά στο σπίτι ή την εργασία των ασθενών, ή κάποιοι μπορεί να εφαρμόζουν ισχυρότερες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Εσείς είστε που κάνετε την πρακτική σας μοναδική, αλλά πρέπει να είστε διατεθειμένοι να υπενθυμίσετε στους ασθενείς σας ότι έχουν αξία για σας και ότι είστε εκεί για αυτούς πέρα από τα εξαμηνιαία ραντεβού τους. Επιπλέον, πρέπει να τους αφήσετε να δουν ποιοι είστε, ακόμη και όταν δεν βρίσκονται στην καρέκλα σας. Οι παρακάτω ιδέες θα σας βοηθήσουν.

Πως να ενθαρρυνετε την αφοσιωση!

  • Χρησιμοποιήστε το Facebook πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα: Μόνο το 20% των δημοσιεύσεών σας χρειάζεται να στοχεύει στο να “πουλήσει” μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Το άλλο 80% θα πρέπει να έχει διασκεδαστικό περιεχόμενο που να παρουσιάζει εσάς ή το οδοντιατρείο σας.
  • Χρησιμοποιήστε στοχευμένα emails: Έχετε μιλήσει με πελάτες σχετικά με μια θεραπεία, όπως τα εμφυτεύματα ή η ορθοδοντική ενηλίκων, που δεν έχουν όμως ακολουθήσει ακόμη; Αποκτήστε πρόσβαση σε αυτούς τους ασθενείς μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τους υπενθυμίσετε τη συζήτησή σας και να τους ενθαρρύνετε να αναζητήσουν θεραπεία.
  • Χρησιμοποιήστε τακτικά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: Μία φορά το μήνα τουλάχιστον, απευθυνθείτε στους υπάρχοντες ασθενείς σας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι εκπαιδευτικό, αλλά φροντίστε να το κρατάτε και διασκεδαστικό. Προσπαθείστε να κρατήσετε τους ασθενείς σας ενημερωμένους ώστε να τους κάνετε να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την πρακτική σας, χωρίς όμως να κατακλύζονται από πληροφορίες.
  • Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένο περιεχόμενο: Καλυτέρα να μην προτιμάτε τα μαζικά μηνύματα. Η χρήση προσαρμοσμένου περιεχομένου στον ιστότοπό σας, τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας άλλος τρόπος να ξεχωρίσετε από άλλα οδοντιατρεία και να ενημερώσετε τους ασθενείς σας για το ποιοι είστε.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στην επιθυμία να αναπτύξετε την πρακτική σας. Στην πραγματικότητα, οι ίδιες μέθοδοι που βοηθούν τους ήδη υπάρχοντες ασθενείς σας να αισθανθούν συνδεδεμένοι με εσάς βοηθούν επίσης τους νέους ασθενείς να μάθουν τους λόγους για τους οποίους η πρακτική σας είναι μοναδική.
Αλλά αντί να επικεντρώνετε όλες τις προσπάθειές σας για να φέρετε νέους ασθενείς, θυμηθείτε ότι έχετε τους σημερινούς ασθενείς που έχουν αξία και χρειάζονται λόγους ώστε να παραμείνουν πιστοί.
Πηγή: http://www.dentistrytoday.com/news/todays-dental-news/item/2229-the-value-of-your-current-patients

(Visited 12 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close