Εδώ θα βρείτε μερικές ιδέες για το πώς θα μπορέσετε να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους ασθενείς σας και να ανταποκριθείτε καλύτερα στις εξελισσόμενες ανάγκες και αυξανόμενες προσδοκίες τους.
4 τροποι για να απογειωσετε την εμπειρία των ασθενων!
#1: Ακουστε τους ασθενεις σας.
Η οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης με τους ασθενείς σας ξεκινάει από το να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις και μετά να ακούτε τις απαντήσεις τους. Πολλά οδοντιατρεία έχουν σχεδιάσει ειδικά ερωτηματολόγια ώστε να μάθουν σημαντικές πληροφορίες για τη ζωή των ασθενών.
#2: Πειτε την προσωπικη σας ιστορια.
Όπως σε όλες τις σχέσεις, η εμπιστοσύνη μεταξύ οδοντιάτρου-ασθενή είναι πολύ σημαντική για την όλη εμπειρία του ασθενή. Αφού ακούσετε τον ασθενή σας, δεν χρειάζεται περισσότερο από δύο λεπτά κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσκεψής του για να μοιραστείτε την ιστορία σας και να πείτε γιατί είστε παθιασμένοι με την πρακτική της οδοντιατρικής. Μια ξεκάθαρη εικόνα για το ποιοι είστε ως επαγγελματίες οδοντιατρικής φροντίδας σας κάνει πιο αξιόπιστους.
#3: Ερευνες για την ικανοποιηση των ασθενων.
Με τη μέτρηση των επιπέδων ικανοποίησης των ασθενών σας, μπορείτε να συλλέξετε πολύτιμες πληροφορίες. Αυτές οι μετρήσεις μπορούν να γίνουν με τη μορφή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων ή με φόρμες που θα συμπληρώνουν οι ασθενείς μετά την επίσκεψή τους.
#4: Φτιαξτε μια ομαδα.
Οι επαγγελματίες της ομάδας σας είναι σημαντικός παράγοντας. Μια καλή ομάδα συμβάλλει θετικά στην εμπειρία των ασθενών. Εξάλλου δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνοι σας!
Πηγή: http://www.dentistryiq.com/articles/2017/05/the-entrepreneurial-dentist-4-ways-to-nail-the-patient-experience.html
main ασθενείς οδοντιατρείο οδοντιατρική οδοντίατροι
Last modified: July 28, 2022