Written by 12:08 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

4 τρόποι για περισσότερο κέρδος στο οδοντιατρείο!

4 τρόποι για περισσότερο κέρδος στο οδοντιατρείο!

Η επιτυχία στο οδοντιατρικό επάγγελμα απαιτεί ισορροπία μεταξύ της κλινικής εργασίας και της σωστής διαχείρισης στο οδοντιατρείο. Εάν οι οδοντίατροι δεν μπορούν να συμβαδίσουν με το σημερινό γρήγορο και τεχνολογικά εστιασμένο περιβάλλον, μπορεί εύκολα να χάσουν τον έλεγχο της ροής εργασίας τους. Καθώς η οδοντιατρική βιομηχανία γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστική, είναι απαραίτητο οι οδοντίατροι να επικεντρωθούν στη συνοχή του οδοντιατρείου τους.

4 τροποι για περισσοτερο κερδος στο οδοντιατρείο!

Οι σημερινοί οδοντίατροι χρειάζεται να έχουν μεγαλύτερη επιχειρηματική κατάρτιση, ικανότητες διαχείρισης και δεξιότητες μάρκετινγκ για να έχουν κέρδος.

Αντί να υποφέρουν από το άγχος, οι οδοντίατροι θα πρέπει να καταλάβουν πώς η εφαρμογή και η ευθυγράμμιση των νέων λύσεων μπορεί να καταστήσει τα οδοντιατρεία πιο επικερδή ενώ παράλληλα θα παράσχουν καλύτερη φροντίδα σε περισσότερους ασθενείς.

1. Λογισμικο Λυσεων

Πολλά οδοντιατρεία σήμερα σπαταλούν εκατοντάδες ώρες και δολάρια κάθε χρόνο για την εκπλήρωση καθημερινών διοικητικών καθηκόντων που επιβραδύνουν τις ροές εργασίας και μειώνουν την παραγωγικότητα. Οι οδοντίατροι χάνουν χρόνο στην αναζήτηση εγγράφων, την τιμολόγηση ασθενών με αλληλογραφία και τη διεκπεραίωση ασφαλιστικών απαιτήσεων.
Τώρα στην αγορά εισέρχονται εταιρείες για να μετριάσουν αυτά τα κουραστικά καθήκοντα με χρήσιμες λύσεις. Για παράδειγμα, οι οδοντίατροι έχουν τώρα πρόσβαση σε λογισμικό ηλεκτρονικής επεξεργασίας πιστωτικών καρτών που λειτουργεί παράλληλα με συστήματα διαχείρισης της πρακτικής.

Η εφαρμογή αυτών των λύσεων μπορεί να βοηθήσει τα οδοντιατρεία να γίνουν περισσότερο οργανωμένα και οικονομικά αποδοτικά. Οι οδοντίατροι μπορούν να ανακατανείμουν το χρόνο εργασίας τους προς το μέρος εκείνο που τους απασχολεί περισσότερο: τη φροντίδα των ασθενών.

2. Εξαλειψη της χρησης χαρτιου

Οι οδοντίατροι μπορούν να εξοικονομήσουν χιλιάδες δολάρια εξαλείφοντας τη χρήση χαρτιού. Στην πραγματικότητα, ο Οργανισμός Προστασίας του Περιβάλλοντος εκτιμά ότι η εξάλειψη της χρήσης χαρτιού μπορεί να εξοικονομήσει σε ένα οδοντιατρείο περίπου 80 δολάρια ανά υπάλληλο όσον αφορά στο κόστος προμήθειας, συμπεριλαμβανομένου του μελανιού, της γραφικής ύλης, των ταχυδρομικών αποστολών και ακόμη και των επισκέψεων στο ταχυδρομείο.

Οι οδοντίατροι μπορεί να είναι δύσπιστοι όσον αφορά στη εξάλειψη αυτή, αλλά θα ωφεληθούν πάρα πολύ. Οι υπολογιστές έχουν γίνει πια αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου οδοντιατρείου, επομένως το κόστος που σχετίζεται με το χαρτί μειώνεται στο ελάχιστο. Οι οδοντίατροι πρέπει να μάθουν πώς να αξιοποιούν την τεχνολογία, ώστε να κάνουν τις πρακτικές τους πιο «πράσινες» και οικονομικά αποδοτικές.

3. Αριστη ποιοτητα στην εξυπηρετηση πελατων

Η κακή εξυπηρέτηση των πελατών μπορεί να επηρεάσει σοβαρά τη φήμη μιας εταιρείας. Μια κακή εμπειρία μπορεί να οδηγήσει σε μια αρνητική κριτική, η οποία θα μπορούσε να μειώσει τη διατήρηση καθώς και την προσέλκυση ασθενών.

Για παράδειγμα, μια πρόσφατη μελέτη από το Help Scout έδειξε ότι το 91% των πελατών που ήταν δυσαρεστημένοι με την εμπειρία τους δεν θα ξανασκεφτόντουσαν τη συνεργασία με μια εταιρεία.

Δεδομένου ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη είναι 6 έως 7 φορές δαπανηρότερη από τη διατήρηση ενός τρέχοντος, τα οδοντιατρεία πρέπει να παρέχουν μια καλή εμπειρία στον ασθενή. Οι οδοντιατρικοί επαγγελματίες πρέπει να κρατήσουν την εξυπηρέτηση πελατών σε υψηλό επίπεδο ώστε να αποτρέψουν την εμφάνιση αρνητικών καταστάσεων και να διασφαλίσουν ότι οι ασθενείς λαμβάνουν φροντίδα υψηλής ποιότητας.

4. Ενισχυση του διαδικτυακου μαρκετινγκ

Πολλά οδοντιατρεία δεν αξιοποιούν τις τεχνικές μάρκετινγκ και αποτυγχάνουν να διατηρήσουν μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Εάν οι οδοντίατροι περιορίζουν την πρακτική τους σε παλιές και ξεπερασμένες τεχνικές μάρκετινγκ, μπορεί να έχουν επιζήμιες επιπτώσεις.

Μια μελέτη αποκάλυψε ότι το 97% των καταναλωτών αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο και το 40% των καταναλωτών σήμερα λένε ότι οι πληροφορίες που βρίσκονται στα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τις αποφάσεις τους για την υγεία.

Οι οδοντίατροι, λοιπόν, θα πρέπει να φροντίσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στους σημερινούς και μελλοντικούς ασθενείς.
Πηγή: http://www.dentistrytoday.com/news/todays-dental-news/item/1963-four-ways-to-boost-dental-practice-profitability

(Visited 79 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close