Ποια είναι τα 9 λάθη που κάνουν οι οδοντίατροι όταν προωθούν τις οδοντιατρικές υπηρεσίες τους; Λάθος έκτο.
Λαθος έκτο: Δεν αναλυουν τις συζητησεις με τους ασθενεις
Μία από τις παραλείψεις των οδοντιάτρων είναι ότι δεν επιχειρούν να αναλύσουν και να αξιολογήσουν τις συζητήσεις που κάνουν με τους ασθενείς. Ερωτήσεις όπως:
- Τι πήγε λάθος;
- Τι θα μπορούσε να είχε συζητηθεί διαφορετικά;
- Πώς θα μπορούσα να κάνω το πλάνο της θεραπείας πιο ελκυστικό;
χρειάζεται να απαντηθούν αμέσως μόλις ο ασθενής κλείσει την πόρτα του οδοντιατρείου.
Κάθε γιατρός που επιχειρεί να προωθήσει τις υπηρεσίες του σε πιθανούς ασθενείς μπορεί να κάνει επιτυχημένους ή όχι διαλόγους. Επιτυχημένοι είναι οι διάλογοι που έχουν ως αποτέλεσμα την αποδοχή της θεραπείας από την πλευρά του ασθενούς, ενώ οι αναποτελεσματικοί διάλογοι καταλήγουν σε φράσεις όπως “θα το σκεφτώ,” “είναι πολύ ακριβό για μένα,” κλπ.
Η ανάλυση των συζητήσεων από την πλευρά του οδοντιάτρου μπορεί να οδηγήσει σε πολύ ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις, που συνήθως περνάνε απαρατήρητες. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να αναλύετε και να αξιολογείτε όλους τους διαλόγους με τους ασθενείς, είτε ήταν αποτελεσματικοί είτε όχι.
Έτσι, θα καταφέρετε να ενισχύσετε τις ικανότητές σας να διεξάγετε εποικοδομητικούς διαλόγους και να διαχειρίζεστε σωστά τις προκλήσεις μίας συζήτησης.
Πηγή: https://sigma-implants.com/content/67-part5-analyze-conversations-with-patients
main οδοντιατρείο οδοντίατροι οδοντίατρος
Last modified: July 28, 2022