Ποια είναι τα 9 λάθη που κάνουν οι οδοντίατροι όταν προωθούν τις οδοντιατρικές υπηρεσίες τους; Λάθος τρίτο.
Λάθος τριτο: Δαπανουν πολυ χρονο σε αναποτελεσματικους ασθενεις.
Η προσέλκυση νέων ασθενών στο οδοντιατρείο δεν είναι εύκολη διαδικασία και μερικές φορές είναι αρκετά δαπανηρή. Έτσι, ο οδοντίατρος θα προσπαθήσει να προωθήσει το αντίστοιχο σχέδιο θεραπείας σε κάθε ασθενή που θα εμφανιστεί για μία πρώτη επίσκεψη.
Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη έκπτωση θα τους κάνετε ή από τις διαβεβαιώσεις σας για το αποτέλεσμα της θεραπείας, κάποιοι ασθενείς δεν έχουν σκοπό να ακολουθήσουν κάποια θεραπεία.
Προκειμένου να αποφύγετε τη σπατάλη χρόνου, μπορείτε να κάνετε κάποιες ερωτήσεις αξιολόγησης κατά την αρχική επίσκεψη ενός ασθενή.
Μερικές τέτοιες ερωτήσεις θα μπορούσαν να είναι οι εξής:
- Έχετε κάνει στο παρελθόν κάποια οδοντοθεραπεία σε ιδιωτική οδοντιατρική κλινική;
- Πότε θα είστε διαθέσιμοι να ξεκινήσετε τη θεραπεία;
- Από οικονομικής πλευράς, ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας για την οδοντιατρική σας περίθαλψη;
Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε μία σωστή πρώτη εντύπωση για την πορεία των ασθενών που έρχονται στο οδοντιατρείο σας.
Πηγή: h tt p s:// si g m a- i m p la nt s. co m/ co nt ent/ 64- in e ff e ct i ve- pa ti e n ts
main οδοντιατρείο οδοντίατροι οδοντίατρος
Last modified: July 28, 2022