Written by 5:02 pm Επιστημονικά Νέα, Καινοτομία

Οι 10 κορυφαίες οδοντιατρικές ανακαλύψεις του 2016!

Το 2016 ήταν μία εκπληκτική χρονιά για την οδοντιατρική αφού υπήρχαν πολλές εξελίξεις, νέα προϊόντα και τεχνολογίες, επιστημονικές ανακαλύψεις και ερευνητικά επιτεύγματα.
Ο τομέας της οδοντιατρικής έρευνας είχε μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή χρονιά, επίσης. Σε αυτό το άρθρο, συντάξαμε έναν κατάλογο με τις πιο καινοτόμες οδοντιατρικές έρευνες του 2016.

Οι 10 κορυφαιες οδοντιατρικες ανακαλυψεις του 2016!

#1: Η στοματικη υγεια σχετιζεται με τη στυτικη δυσλειτουργια στους ανδρες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα μίας αναδρομικής μελέτης σε μαϊμούδες που διεξήχθη από τους ερευνητές του Texas A&M University Baylor College of Dentistry, έδειξε ότι η έλλειψη τεστοστερόνης οδήγησε σε περιοδοντική νόσο.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό American Journal of Physical Anthropology.

#2: Αναισθητικο χωρις βελονα.

Μπορεί να είναι τρομακτική η καρέκλα του οδοντιάτρου, αλλά χάρη σε μία νέα έρευνα υπάρχει πια ένα πράγμα για το οποίο οι ασθενείς δεν χρειάζεται να ανησυχούν: οι βελόνες.

#3: Οι συνθετες οδοντιατρικες αποκαταστασεις μπορει να κατασκευαζονται απο γυαλι.

Μετά από λίγα χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο μπορεί να έχουν ένα ασυνήθιστο είδος γυαλιού στο στόμα τους και να το χρησιμοποιούν κάθε φορά που τρώνε.

#4: Η ασθενεια των ουλων σχετιζεται με τον καρκινο.

Τους τελευταίους μήνες, η περιοδοντική νόσος έχει συνδεθεί με την αύξηση του αριθμού σημαντικών προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων επικίνδυνων τύπων καρκίνου.

#5: Τα πολλα σφραγισματα μπορει να προκαλεσουν τοξικα επιπεδα υδραργυρου στο αιμα.

Η υπερβολική έκθεση στον υδράργυρο μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη για την υγεία. Μία νέα έρευνα έχει διαπιστώσει ότι αυτός ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος στους ασθενείς με πάνω από 8 σφραγίσματα.

#6: Προληψη της τερηδονας με χαπι.

Τα επιβλαβή βακτήρια μπορεί να είναι δύσκολο να καταπολεμηθούν, αλλά οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα έχουν βρει τον τρόπο!

#7: Χημικες ουσιες στα μπουκαλια βλαπτουν τα δοντια των παιδιων.

Οι χημικές ουσίες που βρίσκονται συνήθως σε πλαστικά μπορεί να εξασθενούν τα δόντια των παιδιών διαταράσσοντας τις ορμόνες που διεγείρουν την ανάπτυξη του οσοντικού σμάλτου, σύμφωνα με τη μελέτη που παρουσιάστηκε Ευρωπαϊκό Συνέδριο Ενδοκρινολογίας.

#8: Οσοι αναπνεουν απο το στομα εχουν μεγαλυτερο κινδυνο τερηδονας.

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που αναπνέουν από το στόμα τους ενώ κοιμούνται διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο για τερηδόνα.

#9: Τα συνηθισμενα βακτηρια του στοματος θα μπορουσαν να θεραπευσουντην κοιλιοκακη.

Οι ερευνητές έχουν απομονώσει ένα ένζυμο από τα βακτήρια που υπάρχουν στο ανθρώπινο σάλιο. Αυτό το ένζυμο έχει δυνατότητες να θεραπεύσει την κοιλιοκάκη. Η κοιλιοκάκη είναι μία αυτοάνοση διαταραχή που προκαλεί σοβαρά πεπτικά προβλήματα καθώς και άλλα προβλήματα υγείας.

#10: Νεα ανακαλυψη θα μπορουσε να μειωσει την αναγκη για τη χρηση οδοντιατρικου τροχου.

Οι μέρες του οδοντιατρικού τροχού μπορεί να είναι μετρημένες, όπως δείχνει η ανακάλυψη ενός καθηγητή του  Creighton University School of Dentistry.