Written by 5:43 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

3 “διαδικτυακά” λάθη που σας κοστίζουν ασθενείς!

3 "διαδικτυακά" λάθη που σας κοστίζουν ασθενείς!

Το Διαδίκτυο είναι το πεδίο μάχης για νέους ασθενείς τον 21ο αιώνα. Μία έρευνα από το Leap Clixx διαπίστωσε ότι το 97% των καταναλωτών παραδέχτηκαν ότι όταν παραλαμβάνουν κάποιο φυλλάδιο το πετάνε, το ανακυκλώνουν ή το χρησιμοποιούν για να κρατούν καμία πόρτα ανοιχτή!

  1. Οι οδοντίατροι αναγνωρίζουν αυτήν την τάση, καθώς το 70% πιστεύει ότι τα φυλλάδια και γενικά η διαφήμιση σε εκτυπωμένη μορφή δεν είναι σημαντική για την επιτυχία των οδοντιατρείων τους.
  2. Οι υποψήφιοι ασθενείς που αναζητούν έναν πάροχο οδοντιατρικής φροντίδας στρέφονται προς το Διαδίκτυο για να κάνουν ή να επικυρώσουν τις επιλογές τους.

Ακόμη και με την αναγνώριση ότι το Ίντερνετ είναι το καλύτερο μέρος για να αποκτήσει το οδοντιατρείο σας νέους ασθενείς, είναι πιθανό να βρείτε έντονο ανταγωνισμό στην περιοχή σας. Από το 2014, το 80% των οδοντιατρείων έχουν ιστοσελίδα. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντικό να είστε “διαδικτυακά ορατοί” στους υποψήφιους ασθενείς που ψάχνουν οδοντίατρο.
Παρακάτω θα βρείτε 3 λάθη που μπορεί να σας κοστίσουν.

3 “διαδικτυακα” λάθη που σας κοστιζουν ασθενεις

#1: Δεν μπορουν να σας βρουν

Η αναζήτηση είναι το πιο σημαντικό σημείο όταν μιλάμε για το Διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, ένα συντριπτικό 93% των διαδικτυακών δραστηριοτήτων ξεκινά με μία αναζήτηση. Υποθέτοντας ότι το οδοντιατρείο σας έχει μία ιστοσελίδα, η ικανότητά να έχει υψηλή θέση στην αναζήτηση θα καθορίσει την επιτυχία σας και θα επιταχύνει την απόκτηση νέων ασθενών.

#2: Η ιστοσελιδα σας δεν ειναι ελκυστικη

Με δεδομένο ότι παίρνει μόνο 2.6 δευτερόλεπτα για να δημιουργηθεί η πρώτη εντύπωση, η ιστοσελίδα σας πρέπει να τραβάει την προσοχή γρήγορα. Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει άμεση επίδραση, τότε ο ασθενής θα πάει πίσω στην αναζήτηση και θα κοιτάξει κάτι άλλο. Κάτι που περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα είναι η χρήση των smartphones και των tablets. Μία πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι το 61% των χρηστών που επισκέπτονται μία ιστοσελίδα που δεν είναι φιλική προς κινητά, επισκέπτονται κάποια άλλη.

#3: Δεν εχετε διαδικτυακες κριτικες

Στο σημερινό κόσμο, οι διαδικτυακές κριτικές είναι κρίσιμες. Από το 2014, το 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όπως εμπιστεύονται τις συστατικές επιστολές. Εάν δεν υπάρχουν διαδικτυακά σχόλια για εσάς από αξιόπιστους ασθενείς, τότε οι πιθανότητες να σας επιλέξει κάποιος από το Διαδίκτυο μειώνονται.
Για να το καταπολεμήσετε αυτό, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας περιέχει και μπορεί να εντοπίσει κριτικές που έχουν δημοσιευτεί από τους ασθενείς σας.
Πηγή: http://qa5.dentaleconomics.com/articles/print/volume-105/issue-1/practice/3-online-reasons-patients-are-choosing-a-competitor-s-practice.html
 

(Visited 7 times, 1 visits today)

Last modified: November 21, 2016

Close