Written by 3:43 μμ Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

6 τρόποι για να σταματήσετε να χάνετε ασθενείς!

6 τρόποι για να σταματήσετε να χάνετε ασθενείς!

#1: Βελτιωστε την εξυπηρετηση πελατων σας

Οι περισσότεροι ασθενείς είναι αρκετά νευρικοί όταν μπαίνουν στο οδοντιατρείο σας, όποτε όσο περισσότερο μπορείτε εσείς και η ομάδα σας τους κάνετε να αισθανθούν άνετα τόσο το καλύτερο.

Εκπαιδεύστε τα μέλη της ομάδας σας ώστε να υποδέχονται τους ασθενείς με χαμόγελο και να προσφέρονται για βοήθεια με όποιον τρόπο μπορούν.

#2: Αναπτυξτε μια αρμονικη σχεση με τους ασθενεις σας

Οι ασθενείς θέλουν να ξέρουν ότι νοιάζεστε για αυτούς ως άνθρωποι και ότι δεν ψάχνετε μόνο να πουλήσετε τις οδοντιατρικές σας υπηρεσίες. Γι’αυτό το λόγο είναι σημαντικό να αρχίσει η σύνδεση σας μαζί τους από την αρχή.

Ρωτήστε για την εργασία, την οικογένεια και τους στόχους που έχουν για τη στοματική τους υγεία.

#3: Παρεχετε κορυφαια εκπαιδευση στους ασθενείς

Αφιερώστε χρόνο για να δείξετε στους ασθενείς τι συμβαίνει στο στόμα τους και να μιλήσετε μαζί τους για τις πιθανές συνέπειες που θα έχει η άρνηση της θεραπείας που τους προτείνετε στη στοματική τους υγεία.
Ενημερώστε τους σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχετε και τον τρόπο με τον οποίον αυτές οι υπηρεσίες θα τους βοηθήσουν να πετύχουν τους στόχους που έχουν σχετικά με την υγεία των δοντιών τους.

Αν οι ασθενείς καταλάβουν πραγματικά τον κίνδυνο που κρύβεται στην παραμέληση της οδοντιατρικής φροντίδας είναι πιο πιθανό να είναι συνεπείς στα ραντεβού τους.

#4: Υπενθυμιση και Παρακολουθηση

Οι περισσότεροι ασθενείς θέλουν χρόνο ώστε να σκεφθούν τις επιλογές τους, να το συζητήσουν με τους δικούς τους προτού πάρουν οποιαδήποτε απόφαση. Το πρόβλημα είναι ότι συχνά, πείθουν τον εαυτό τους ότι δεν χρειάζονται τη θεραπεία ή απλά ξεχνούν να ξανάρθουν.

Η τηλεφωνική επικοινωνία θα υπενθυμίσει στους ασθενείς γιατί ο προγραμματισμός και η συνέπεια στα ραντεβού είναι σημαντικά για την υγεία τους.

#5: Οργανωστε πως θα καλεσετε πισω τους ασθενεις

Η ομάδα σας μπορεί να αναλάβει να τηλεφωνεί κάθε μέρα σε έναν συγκεκριμένο αριθμό ασθενών που δεν έχουν φανεί για πολύ καιρό και να βάζει όσους περισσότερους από αυτούς πίσω στο πρόγραμμα.

#6: Παρτε στα σοβαρα τα παραπονα

Όταν οι ασθενείς σας παραπονιούνται είναι εύκολο να σηκώσετε τους ώμους και να πείτε ότι είναι απλά δύσκολοι. Αντιθέτως, πάρτε αυτά τα παράπονα σοβαρά και δείτε τα ως μία ευκαιρία για θετικές αλλαγές. Εξάλλου, όταν ένας ασθενής διαμαρτύρεται το πιθανότερο είναι να περίμενε αρκετή ώρα στην αίθουσα αναμονής ή στο τηλέφωνο. Αν αυτό συνέβη σε έναν ασθενή, είναι σίγουρο ότι συνέβη και σε άλλους.

Η αντιμετώπιση αυτών των παραπόνων σας δίνει την ευκαιρία να βελτιώσετε το οδοντιατρείο σας και να δείξετε στους ασθενείς σας ότι νοιάζεστε για τη συνολική εμπειρία τους. Αυτό θα βοηθήσει πολύ στο να παραμείνουν πιστοί σε εσάς.

Πηγή: http://www.drbicuspid.com/index.aspx?sec=wom&pag=dis&ItemID=320657
 
 
 

(Visited 4 times, 1 visits today)

Last modified: 28 Ιουλίου, 2022

Close