Written by 3:31 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

7 τρόποι για να κάνεις ανώδυνα αλλαγές στο οδοντιατρείο!

Οι 51 Καλύτερες Οδοντιατρικές Σχολές του κόσμου!

Πολλά οδοντιατρεία λειτουργούν ομαδικά και σε πολλές περιπτώσεις οι ομάδες αυτές φοβούνται τις αλλαγές. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’αυτό. Ένας από αυτούς είναι ότι οι άνθρωποι στο οδοντιατρείο προτιμούν την καθιερωμένη ρουτίνα η οποία είναι βολική καθώς φοβούνται τις αρνητικές επιπτώσεις της αλλαγής οι οποίες πιστεύουν ότι είναι περισσότερες από τα οφέλη.
Όμως, καθώς έχει επισημάνει ο Άλμπερτ Άινσταιν “αν κάνεις αυτό που έκανες πάντα, θα έχεις αυτό που είχες πάντα.” Οπότε αν θέλεις διαφορετικά αποτελέσματα, θα πρέπει να κάνεις διαφορετικές ενέργειες και αυτό σημαίνει αλλαγή. Οι αλλαγές, φυσικά, δε γίνονται όλες μαζί από τη μια στιγμή στην άλλη, τουναντίον γίνονται αργά, σταδιακά και μεθοδικά ώστε να επιτύχουν.
Ας δούμε τώρα επτά τρόπους που μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές στο οδοντιατρείο να φαίνονται ανώδυνες.

Επτα τροποι για να γινουν ανωδυνα οι αλλαγες στο οδοντιατρείο

#1: Αναγνωρισε το σημειο εναρξης

Μία ομάδα δεν θέλει και δεν έχει νόημα να αλλάξει απλώς και μόνο για χάρη της αλλαγής. Αντίθετα, η επιθυμία της αλλαγής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιθυμία για βελτίωση. Η επιθυμία για βελτίωση με τη σειρά της σημαίνει ότι υπάρχει πλήρης κατανόηση όσον αφορά στην παρούσα κατάσταση ή αλλιώς το “σημείο έναρξης.”
Μαζί με το σημείο έναρξης θα πρέπει να οριστεί με σαφήνεια και το τελικό σημείο που αλλιώς μπορούμε να ονομάσουμε “στόχο.” Με αυτά τα δύο σημεία που είναι εύκολο να υπολογιστούν και να κατανοηθούν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι η αλλαγή θα έχει μακρόχρονα και θετικά αποτελέσματα.

#2: Ασθενεις που ερχονται για να μεινουν

Οι ασθενείς που ψάχνουν τις υπηρεσίες ενός οδοντιατρείου ώστε να αντιμετωπίσουν ένα επείγον πρόβλημα μπορεί να είναι αλλά μπορεί και όχι ασθενείς που θα μείνουν. Αυτό σημαίνει ότι τέτοιοι ασθενείς δεν θα πρέπει να υπολογίζονται ως νέοι ασθενείς. Ως εκ τούτου, ο στόχος είναι να έχετε 25 με 40 νέους ασθενείς κάθε μήνα. Η υιοθέτηση καλής υγιεινής από τους ασθενείς είναι επίσης σημαντική.
Αυτό αφορά το ποσοστό των νέων ασθενών που μπορούν να προγραμματίσουν και να δεσμευτούν στην τακτική υγιεινή. Κάθε οδοντιατρείο πρέπει να έχει ως στόχο -μέσα σε χρονικό διάστημα τριών χρόνων – να δεσμεύει το 80% των ασθενών σε τακτικές επισκέψεις.

#3: Ολοκληρωση σχεδιου θεραπειας

Τα περισσότερα οδοντιατρεία έχουν μεγάλο ποσοστό αποδοχής σχεδίων θεραπείας, δηλαδή οι ασθενείς λένε “ναι” στο γιατρό. Το θέμα είναι ότι κάπου στη μέση της θεραπείας το “ναι” μετατρέπεται σε “ίσως” και σε μερικές περιπτώσεις ο ασθενείς αρχίζει και “κόβει” πράγματα από τη θεραπεία λόγω κόστους.
Οπότε, όταν λέμε “ολοκλήρωση σχεδίου θεραπείας” εννοούμε ότι η θεραπεία έχει γίνει αποδεκτή, έχει προγραμματιστεί και έχει ολοκληρωθεί. Πολλές φορές μόνο το 50% των σχεδίων θεραπείας ολοκληρώνονται, ενώ μπορεί αυτό το ποσοστό να φτάσει το 80% με προσπάθεια από την οδοντιατρική ομάδα.

#4: Κανε τις μικρες αλλαγες συνηθεια

Όταν κάποιος έχει να αντιμετωπίσει μία πρόκληση, τότε έχει και ένα σοβαρό κίνητρο για να αλλάξει. Επίσης, ο καθένας μπορεί να κάνει βραχυπρόθεσμες αλλαγές με τη μορφή καθημερινών συνηθειών. Οπότε δημιουργήστε νέες συνήθειες -οι οποίες θα είναι ουσιαστικά αλλαγές – αλλά θα γίνουν πιο ανώδυνα.

#5: Ξεκινα το πρωι με ενα μικρο συμβουλιο

Ένα μικρό συμβούλιο στο οδοντιατρείο όλων των μελών της ομάδας πριν ξεκινήσετε το πρωί μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματικό. Ιδιαίτερα αν κάθε μέλος της ομάδας έχει την ευκαιρία να ηγηθεί αυτής της συνάντησης. Επίσης, κατά τη διάρκεια αυτού του 15λεπτου μίτινγκ θα μπορούν όλοι να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και για τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν μέσα στην ημέρα.

#6: Οπουδηποτε εισαι, να εισαι εκει

Η κλινική του γιατρού θα πρέπει να ανοίγει με τον πρώτο ασθενή και να κλείνει μετά τον τελευταίο. Στο ενδιάμεσο, θα πρέπει να παραμένει ένα ήσυχο μέρος στο οποίο ο γιατρός να μπορεί να δει τους ασθενείς με συγκέντρωση χωρίς να αποσπάται η προσοχή του/της. Το ίδιο ισχύει και για την υπόλοιπη ομάδα.
Γι’αυτό κάθε μέλος της ομάδας πρέπει να βρίσκεται εκεί που είναι και πουθενά αλλού.

#7: Αφησε τους ασθενεις να διαλεξουν τον τροπο πληρωμης

Είναι σημαντικό να έχετε διάφορους και συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής. Επίσης, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους ασθενείς σχετικά με αυτούς τους τρόπους και να τους αφήσετε να επιλέξουν αυτόν που καλύτερα τους εξυπηρετεί.

Θυμηθείτε: Κάθε συναρπαστικό ταξίδι είναι το αποτέλεσμα μίας σειράς μικρών και συνεχών βημάτων.

Πηγή: http://practicemanagement.dentalproductsreport.com/article/7-ways-painlessly-introduce-change-dental-practice
 

(Visited 14 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close