Σε ένα κόσμο γεμάτο “Selfies”, δεν είναι έκπληξη γιατί τόσοι οδοντίατροι έχουν ιδιωτικό οδοντιατρείο.
Γιατί οι οδοντίατροι χρειάζεται να σκέφτονται ως έμποροι, Άρθρο από τον Jay Geier.
Οδοντίατροι και Εμποροι
Χρειάζεται να κρατήσετε το οδοντιατρείο σας ζωντανό, ξοδέψατε τόσα χρήματα και χρόνο στην Οδοντιατρική Σχολή, έχετε μία οικογένεια να υποστηρίξετε και έναν τρόπο ζωής να συντηρήσετε. Αλλά μέχρι να γυρίσετε τον καθρέφτη και να επικεντρωθείτε στον ασθενή, ποτέ δεν θα είστε τόσο επιτυχημένοι στο οδοντιατρείο σας όσο θα μπορούσατε.
Έχω περάσει αρκετό χρόνο με χιλιάδες γιατρούς για να σας πω ότι αν δεν σκέφτεστε ότι η επιχείρησή σας είναι μόνο για εσάς, τότε θα γίνει. Ας το παραδεχτούμε: στον πυρήνα μας είμαστε εγωιστές οι άνθρωποι. Και δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση, αλλά είναι κρίσιμο αν θέλουμε να πετύχουμε.
Ο ασθενής πρέπει να είναι το κέντρο του οδοντιατρείου σας. Ό,τι κάνετε πρέπει να είναι μία αντανάκλαση αυτής της λογικής. Και δεν είναι εύκολο. Διδάσκω στους πελάτες μου ότι δεν πρέπει να υποτιμούμε οτιδήποτε απαιτείται για να αναπτύξετε την ικανότητα να βάζετε ως προτεραιότητα τον ασθενή και εσείς να έρχεστε δεύτεροι. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα πρέπει να μεταμορφώσετε το οδοντιατρείο σας εντελώς, το οποίο θα είναι μία διαδικασία που θα απαιτήσει πολύ κόπο. Αλλά αν είστε υπομονετικοί, οι ανταμοιβές είναι μεγάλες.
Για να ξεκινήσει αυτή η μεταμόρφωση, θα πρέπει να έχετε τη σωστή νοοτροπία. Θα πρέπει να σκεφτείτε όπως θα έκανε ένας μεγάλος έμπορος. Οι ασθενείς επιθυμούν το εμπόριο. Η κοινωνία μας θέλει άμεση ικανοποίηση. Θέλουμε αυτό που θέλουμε όταν το θέλουμε. Οι έμποροι λιανικής έχουν πρωτοπορήσει ώστε να ικανοποιήσουν αυτήν την ανάγκη, και αυτό θα πρέπει να κάνετε κι εσείς.
Επιπλεον Μερες
Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Αυτό σημαίνει ότι το οδοντιατρείο σας πρέπει να είναι ανοιχτό έξι μέρες την εβδομάδα – Δευτέρα έως Σάββατο.
“Και το Σάββατο;” θα ρωτήσετε – Ναι! Το Σάββατο είναι μία λογική μέρα για να είναι το οδοντιατρείο σας ανοιχτό. Δείχνει στους εργαζόμενους ασθενείς σας ότι ως οδοντίατροι καταλαβαίνετε και ότι θέλετε να τους εξυπηρετήσετε όταν είναι πιο βολικό για εκείνους και όχι για εσάς. Έτσι, αν έχετε τη δυνατότητα να προσλάβετε επιπλέον βοηθούς, να το κάνετε. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να σκεφτείτε πως θα μπορέσετε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας έξι ημέρες την εβδομάδα.
Βολικες Ωρες
Οι ώρες λειτουργίας του οδοντιατρείου σας πρέπει να αντανακλούν την εμπορική νοοτροπία, επίσης. Το οδοντιατρείο είναι ανοιχτό το πρωί, το απόγευμα και γενικά τις ώρες που οι ασθενείς είναι διαθέσιμοι και θέλουν τις υπηρεσίες σας.
Σκεφτείτε το κάπως έτσι: Σας έτυχε ποτέ να πάτε ένα παιδί στην Εντατική; Φτάνετε στο νοσοκομείο με συγκεκριμένες προσδοκίες. Αλλά φαντάζεστε να φτάσετε εκεί και να δείτε την ταμπέλα ότι είναι κλειστά; Τι κάνετε; Θα πηγαίνατε ποτέ ξανά στο ίδιο νοσοκομείο; Οι ώρες σας χρειάζεται να έχουν νόημα και χρειάζεται να γίνουν κατανοητές από τους ασθενείς σας. Σαφήνεια και ευκολία είναι το κλειδί.
Αυθημερον Υπηρεσιες
Θα πρέπει να είστε σε θέση να παρέχετε τις υπηρεσίες σας αυθημερόν. Αυτή η νοοτροπία είναι ιδιαιτέρως νοοτροπία-κλειδί, όταν πρόκειται για την προσέλευση νέων ασθενών. Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να τους φέρετε στην πόρτα σας, τόσο καλύτερες πιθανότητες έχετε να τους κρατήσετε και να μην πάνε σε κάποιον άλλον.
Αναλογιστείτε αυτό: Σας παρέχει το καθαριστήριο σας τις υπηρεσίες του αυθημερόν; Φυσικά και το κάνει! Έχετε υπολογίσει πόσα πληρώνετε γι’αυτό; Πιθανότατα όχι! Γιατί όχι; Επειδή ακριβώς η σημασία του παράγοντα ευκολία ξεπερνά κατά πολύ εκείνη του παράγοντα κόστος. Αυτοί οι σοφοί επιχειρηματίες έχουν ανακαλύψει ότι η ευκολία είναι αυτό που επηρεάζει τις αποφάσεις των πελατών τους, κι έτσι ενσωματώνουν αυτές τις ανέσεις στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής τους.
Αποτελεσματα
Αν δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες των ασθενών σας με επιπλέον ημέρες και ώρες εργασίας θα δείτε μείωση στον αριθμό των ασθενών. Εξάλλου, αν οι ασθενείς σας δεν πάρουν αυτό που θέλουν, τότε δε θα σας συστήσουν σε κανέναν από τους φίλους τους και υπάρχει και η πιθανότητα να προτιμήσουν κάποιον άλλον οδοντίατρο.
Η Οδοντιατρική αλλάζει. Οι οδοντίατροι θα δουν τον τομέα τους να επικεντρώνεται περισσότερο γύρω από τον ασθενή, κι ας μην είναι βολικό για τον γιατρό. Μπορείτε να βγείτε μπροστά στον ανταγωνισμό με το να μετατοπίσετε το κέντρο του οδοντιατρείου σας στον ασθενή.
Πηγή: http://www.drbicuspid.com/index.aspx?sec=sup&sub=pmt&pag=dis&ItemID=320117
main οδοντιατρείο οδοντιατρική οδοντίατροι
Last modified: July 27, 2016