Written by 6:02 pm Διάφορα

Οι 8 πιο αμήχανες στιγμές στη σχέση οδοντιάτρου-ασθενή

Μερικες φορες παρα τις καλες σας προθεσεις, η κατασταση με τον ασθενή γινεται αμηχανη μεσα στο οδοντιατρειο.

Προκειμένου να λειτουργεί επιτυχημένα ένα οδοντιατρείο, χρειάζεται τόσο επιχειρηματικό δαιμόνιο όσο και κλινική εμπειρία. Αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο.

Κατά καιρούς κάποια ζητήματα που φέρνουν αμηχανία προκύπτουν. Εδώ θα βρείτε μερικά από αυτά που μοιράστηκαν μαζί μας οδοντίατροι.

1. Δεν μπορειτε να θυμηθειτε τον ασθενή, αν και εχετε εργαστει μαζι του για 20 χρονια.

Προσποιηθείτε! Αρχίζετε να ανησυχείτε όταν η μνήμη σας έχει αρχίσει να εξασθενεί ή όταν το οδοντιατρείο σας έχει τόσους πολλούς ασθενείς που τα ονόματά τους σας διαφεύγουν. (Ίσως καρτέλες ονομάτων για τους ασθενείς να είναι μία καλή ιδέα;)

2. Υπηρξε ενα προβλημα στην τιμολογηση που επρεπε να διαγραψετε εξαιτιας ενος λαθους στο γραφειο.

Άουτς! Έπρεπε να το κάνετε αυτό. Εσείς είστε ο υπεύθυνος για τη διατήρηση της ροής των πληρωμών και τη λειτουργία της επιχείρησης. (Που ήταν τα μαθήματα στην Οδοντιατρική Σχολή για να μας διδάξουν πώς να διευθύνουμε μία επιχείρηση;)

3. Φοβαστε να κανετε ερωτησεις σχετικα με ενα Σεξουαλικως Μεταδιδομενο Νοσημα επειδη δεν ξερετε πως να μιλησετε για αυτα τα θεματα.

Ξεπεράστε το! Αισθάνεστε ότι το να μιλάτε για το σεξ είναι κάτι που δεν πρέπει να κάνετε; Ότι πρέπει να αφήνετε αυτά τα ζητήματα να τα αντιμετωπίσουν οι αρμόδιοι γιατροί; Ως οδοντίατρος, βλέπετε πολλά … Πραγματικά πολλά.
Κατά κάποιον τόπο, χρειάζεται να ξεπεράσετε την αμηχανία σας και να κάνετε αυτό που θα ωφελήσει τον ασθενή σας. Μία διεξοδική αξιολόγηση περιλαμβάνει όλες τις σωστές ερωτήσεις. Ξεπεράστε την νευρικότητά σας.

4. Δεν μπορεσατε να ελεγξετε την ταση σας για εμετο.

Στοχεύστε μακριά από τον ασθενή! Μπορεί να ήταν επειδή φάγατε γρήγορα για να μην αργοπορήσετε. Πάντως, μερικές φορές όσο κι αν είναι ντροπιαστικό συμβαίνει, οπότε βρείτε κάποιο έξυπνο αστείο για να καλύψετε την αμήχανη σιωπή. Ή αυτό, ή προσφέρετε έναν δωρεάν καθαρισμό προκειμένου να ξεχαστεί η δυσάρεστη στιγμή.

5. Δεν μπορεσατε να μεινετε ανεκφραστοι μπροστα στην εικονα της καταστασης των δοντιων του ασθενη.

Βρείτε έναν τρόπο! Κοιτάξτε αλλού, σκεφτείτε κάποιες ευχάριστες εμπειρίες σας. Κάντε πρόβες μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου προτού δείτε τον ασθενή σας.

6. Ο ασθενης σας ακουσε μια εντονη συνομιλια σας με τον/την συζυγο σας στην οποια ησασταν θυμωμενοι και αναστατωμενοι.

Ζητήστε συγγνώμη από τον ασθενή ο οποίος άκουσε αυτή τη συνομιλία και κάντε ίσως κάποιο αστείο. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για την εκτόνωση της έντασης. (Εξάλλου, ποιος θα ήθελε να κάτσει να του βγάλει το δόντι ένας οδοντίατρος που είναι εν μέσω διαζυγίου; Όχι εγώ πάντως!)

7. Το κινητο σας χτυπησε με καποιον “ακαταλληλο” ηχο κλησης οπως το … “I will survive” της Gloria Gaynor.

Το να γελάσετε και να αστειευτείτε βοηθά στις περισσότερες περιπτώσεις. Άλλωστε, εσείς επιλέξατε τον συγκεκριμένο ήχο κλήσης!

8. Ενας ασθενης σας ελκυει ερωτικα αλλα το ξερετε πως δεν ειναι φρονιμο να κανετε κατι γι’αυτο.

Μην το πείτε σε κανέναν! Σε τελική ανάλυση, διευθύνετε ένα οδοντιατρείο κι όχι μία υπηρεσία ραντεβού. Χρειάζεται να πάρετε μία απόφαση: θα είστε επαγγελματίας και θα προστατέψετε το brand σας, ή θα θέσετε σε κίνδυνο την επιχείρησή σας;
Πηγή: http://www.dentalproductsreport.com/dental/article/top-8-most-embarrassing-dentistpatient-situations?page=0,9
 

(Visited 102 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close