Written by 1:52 pm Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Κάψε το σενάριο! 10 τρόποι να διαχειριστείτε τηλεφωνήματα νέων ασθενών

Διαχείριση νέων ασθενών

Αρκετοί σύμβουλοι και σεμινάρια προτείνουν να διαχειρίζεστε τα τηλεφωνήματα νέων ασθενών με βάση κάποιο έτοιμο σενάριο. Εντάξει … Τα έτοιμα σενάρια είναι ένας τρόπος να συστηματοποιήσουμε ότι κάνουμε, προκειμένου να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το θέμα, ωστόσο, είναι το εξής:

Όσο πιο πολύ βασίζεστε, εσείς και το προσωπικό σας, σε ένα σενάριο, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να προσαρμοστείτε στις προκλήσεις μίας πραγματικής συνομιλίας.

Spoiler Alert! Ο νέος ασθενής που θα καλέσει στο οδοντιατρείο σας δεν ακολουθεί το σενάριο … Ποτέ!
Γι’αυτό όταν κανείς βασίζεται σε ένα μόνο σενάριο έχει περισσότερες πιθανότητες να “κολλήσει” και να χάσει την αυτοπεποίθησή του όταν ο ασθενής ρωτήσει κάτι που δεν υπάρχει μέσα στο σενάριο. Στο κάτω-κάτω, δεν πρόκειται παρά για ένα απλό τηλεφώνημα, οπότε σηκώστε το ακουστικό και μιλήστε με την ίδια άνεση όπως θα κάνατε για έναν φίλο.

Κι εδώ, σας παρουσιάζουμε 10 τρόπους για να διαχειριστείτε τα τηλεφωνήματα νέων ασθενών με αυτοπεποίθηση και … χωρίς σενάριο!

10 τροποι διαχειρισης των τηλεφωνηματων νεων ασθενών

1. Απαντηστε με χαμογελο

Ακόμη κι αν η μέρα σας δεν είναι καλή, πρώτα χαμογελάστε και μετά σηκώστε το ακουστικό.

2. Να αποπνεετε καλη ενεργεια

Μην υπερβάλλετε, αλλά δείξτε ενθουσιασμό. Αφήστε τους ασθενείς να αισθανθούν από τη φωνή σας ότι είναι μία υπέροχη μέρα!

3. Γίνετε Συμμαχος και φιλος των ασθενων που τηλεφωνουν

Συμπεριφερθείτε σαν να γνωρίζεστε πολύ καιρό. Αν ο ασθενής που καλεί αισθανθεί ότι είναι απλώς ένα ακόμη τηλεφώνημα, καλύτερα να το κλείσετε.

4. Δειξτε τους οτι η αποφαση τους να καλεσουν εσας ειναι η καλυτερη

Για να το κάνετε αυτό, μιλήστε ζεστά για την ομάδα σας.

5. Δειξτε οτι συμπασχετε

Εάν ένας ασθενής πονάει, θέλει να μιλήσει με κάποιον που ειλικρινά θα τον ακούσει.

6. Ρωτηστε το ονομα τους και χρησιμοποιειστε το συχνα

Οι άνθρωποι αγαπούν να ακούνε το όνομα τους. Ρωτήστε το όσο πιο νωρίς γίνεται κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας και ύστερα χρησιμοποιείστε το συχνά.

7. Ταιριαξτε μαζι τους

Αντανακλώντας τον τόνο της φωνής τους και ταιριάζοντας με τους ρυθμούς της ομιλίας τους, ο ασθενής θα σας αισθανθεί πιο κοντά και η συνομιλία σας θα είναι πιο άνετη.

8. Δωστε αξια στις προσωπικες πληροφοριες

Καμιά φορά, οι ασθενείς σας αποκαλύπτουν ότι παντρεύονται, ή μένουν κοντά, ή έχουν παιδιά. Χρησιμοποιείστε αυτές τις πληροφορίες στη συζήτηση για να τους γνωρίσετε καλύτερα.

9. Ρωτηστε πως σας βρηκαν

Σας σύστησε κάποιος άλλος ασθενής; Σας βρήκαν από την ιστοσελίδα σας; Πάντα να παίρνετε κάθε διαθέσιμη πληροφορία που θα βοηθήσει να εμβαθύνετε τη σχέση με τον ασθενή σας.

10. Καντε το ραντεβου τους ευκολο

Μην υποτιμάτε την πρώτη σας επικοινωνία με τον ασθενή σας διότι μέσα από αυτήν θα σχηματίσει την πρώτη εντύπωση για εσάς και κατ’επέκταση για την εργασία σας!
Πηγή: http://www.dentalproductsreport.com/dental/article/skip-script-10-strategies-handling-new-patient-calls-confidence?page=0,0
 

(Visited 5 times, 1 visits today)

Last modified: June 2, 2016

Close