Written by 2:05 pm Διάφορα

Οι οδοντίατροι πρέπει να προσέξουν την ποιότητα των εργαστηρίων δείχνει νέα έρευνα

Στις Η.Π.Α., η Εταιρία Οδοντιατρικών Εργαστηρίων (NADL) κυκλοφόρησε τα αποτελέσματα της έρευνας της για το 2015, στην οποία ρωτήθηκαν μέλη της ομάδας, πιστοποιημένοι οδοντοτεχνίτες, αναγνωρισμένοι απόφοιτοι, και πιστοποιημένα οδοντοτεχνικά εργαστήρια χωρίς περιορισμούς.

“Δημιουργήσαμε αυτήν την έρευνα για να δώσουμε στους οδοντιάτρους μια καλύτερη αίσθηση για το τι είδους εργαστήρια υπάρχουν εκεί έξω,” είπε η πρόεδρος της NADL Dena Lanier. “Υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες εργαστηρίων που επενδύουν έτσι ώστε να διασφαλίσουν ότι το προσωπικό τους είναι εξειδικευμένο, εκπαιδευμένο, και καταρτισμένο, και επαινούμε αυτά τα εργαστήρια. Ωστόσο, θέλουμε να γνωρίζουν οι οδοντίατροι πως ακολουθούν όλα τα εργαστήρια αυτά τα πρότυπα ποιότητας.”
Κατά τη διάρκεια της έρευνας οι ερωτηθέντες απάντησαν σε ερωτήσεις που αφορούσαν εννέα τομείς: δημογραφικά στοιχεία και χαρακτηριστικά εργαστηρίων, μισθολόγια και μισθοί, επιδόματα, τέλη από τη γραμμή παραγωγής προιόντων, πωλήσεις, μεταποιήσεις, πελάτες και κέρδος, προοπτική/απολύσεις, και εξωτερικές αναθέσεις.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που προέκυψαν, οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές εργαστηρίων ενδιαφέρονται για την τιμολόγηση, τη σχεδίαση με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών, την τεχνολογία κατασκευής. την πιστοποίηση, τον κανονισμό, καθώς και την εξωτερική ανάθεση εργασιών.
“Δεδομένου ότι τα εργαστήρια στα οποία γίνεται η εξωτερική ανάθεση συχνά δεν είναι εγγεγραμμένα εργαστήρια, γίνεται πολύ περισσότερη εξωτερική ανάθεση εργασιών από αυτήν που τελικά αναφέρεται,” είπε ένας από τους ερωτηθέντες της έρευνας.
Οι λόγοι της εξωτερικής ανάθεσης εργασιών που παρατέθηκαν περισσότερο περιλαμβάνουν την τιμή, τις αιτήσεις από τους ίδιους τους οδοντιατρικούς ασθενείς, την εξοικονόμηση εργατικού δυναμικού, τον μεγάλο φόρτο εργασιών, καθώς και εξωτερικούς εμπειρογνώμονες. Επίσης, το 80,2% δήλωσε ότι τα εργαστήρια τους δεν έχουν επιθεωρηθεί από κυβερνητικούς οργανισμούς.
“Η ενημέρωση των οδοντιάτρων σχετικά με την πηγή από την οποία παίρνουν τις οδοντιατρικές αποκαταστάσεις τους είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου να διασφαλίσουν την υγεία των ασθενών τους,” είπε η Lanier.

Η καμπάνια της NADL “Τι βρίσκεται μέσα στο στόμα σου;” έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους οδοντιάτρους και το κοινό σχετικά με τους κανονισμούς, τα πρότυπα ποιότητας, τη διαφάνεια, τα θέματα ασφαλείας, και το ρόλο που τα εργαστήρια και οι οδοντοτεχνίτες παίζουν στην στοματική υγιεινή.

“Η οδοντιατρική βιομηχανία χρειάζεται να επικεντρωθεί λιγότερο στον τομέα των τιμών,” δήλωσε ένας ιδιοκτήτης εργαστηρίου που συμμετείχε στην έρευνα. “Η τεχνογνωσία, η ποιότητα, και το μεράκι είναι πολύ πιο σημαντικά στην κατασκευή οδοντιατρικών αποκαταστάσεων.”
Η NADL ενθαρρύνει τους οδοντιάτρους να ανακαλύψουν αν η Πολιτεία τους απαιτεί συγκεκριμένα πρότυπα ποιότητας οδοντοτεχνικών εργαστηρίων, να κρατούν τους εαυτούς τους ενημερωμένους σχετικά με τη νομοθεσία, και να μάθουν αν τα εργαστήρια με τα οποία συνεργάζονται είναι πιστοποιημένα, ώστε να διασφαλίσουν ότι οι ασθενείς τους λαμβάνουν τις οδοντιατρικές αποκαταστάσεις που τους αξίζουν.
Πηγή

(Visited 59 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close