Written by 12:45 pm Διάφορα, Οργάνωση και λειτουργία Οδοντιατρείου

Κίνητρα-μύθοι για το προσωπικό στα οδοντιατρεία

Πως να προσλάβετε και να εκπαιδεύσετε νέο προσωπικό στο οδοντιατρείο (video)

Μεγάλο μέρος έρευνας έχει γίνει ώστε να βρεθεί απάντηση στο ακανθώδες ερώτημα του τι παρακινεί πραγματικά τους ανθρώπους. Αν και είναι γενικά αποδεκτό ότι τα εσωτερικά κίνητρα είναι πιο ισχυρά και πειστικά από τα εξωτερικά κίνητρα, οι οδοντίατροι ως κλινικοί γιατροί και ηγέτες συχνά χρησιμοποιούν εξωτερικά κίνητρα και απειλές ώστε να παρακινήσουν τα μέλη της ομάδας τους και τους ασθενείς.
Ο Carter Macnamera σύμβουλος αυθεντικότητας συζητά πολλούς και διάφορους μύθους από την εργασία του σχετικά με τα κίνητρα.
Μύθος 1 – “Μπορώ να δώσω κίνητρο σε άλλους.”
Όχι ακριβώς. Οι άνθρωποι πρέπει να παρακινήσουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Δεν μπορείτε να παρακινήσετε άλλους περισσότερο απ’ότι μπορείτε να τους ενθαρρύνετε. Ωστόσο, μπορείτε να προσφέρετε ένα περιβάλλον το οποίο θα τους βοηθήσει να παρακινηθούν. Το κλειδί είναι να γνωρίζετε τον τρόπο να δημιουργείτε ένα περιβάλλον κατάλληλο για κάθε έναν από τους υπαλλήλους σας.
Μύθος 2 – “Τα χρήματα είναι ένα καλό κίνητρο”
Όχι ακριβώς. Πράγματα όπως τα χρήματα, ένα ωραίο γραφείο, και η ασφάλεια εργασίας μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να διατηρήσουν τα ήδη υπάρχοντα κίνητρά τους, αλλά δεν μπορούν να τους κάνουν να αποκτήσουν περισσότερα. Ένα βασικό στοιχείο είναι να κατανοήσετε τα κίνητρα για τον καθένα από τους υπαλλήλους σας.
Μύθος 3 – “Ο φόβος είναι ένα πάρα πολύ καλό κίνητρο.”
Ναι, ο φόβος είναι ένα πολύ καλό κίνητρο, αλλά μόνο για ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πολλές φωνές από την πλευρά του εργοδότη, δε θα παρακινήσουν τους υπαλλήλους για πολύ καιρό.
Μύθος 4 – “Γνωρίζω τι παρακινεί εμένα, οπότε γνωρίζω και τι παρακινεί τους υπαλλήλους μου.”
Και πάλι, όχι ακριβώς. Διαφορετικοί άνθρωποι παρακινούνται από διαφορετικά πράγματα. Κάποιον μπορεί να τον παρακινεί να περνάει περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του, και κάποιον άλλο να τον παρακινεί η αναγνώριση στο χώρο εργασίας.
Μύθος 5 – “Η αυξημένη ικανοποίηση αυξάνει την αποδοτικότητα στην εργασία.”
Έρευνες δείχνουν πως αυτό δεν είναι απαραίτητα η αλήθεια. Αύξηση στην ικανοποίηση δε σημαίνει και αύξηση στην αποδοτικότητα. Αν οι στόχοι του οργανισμού δεν είναι ευθυγραμμισμένοι με τους στόχους των εργαζομένων, τότε οι εργαζόμενοι δε λειτουργούν αποτελεσματικά για την επίτευξη της αποστολής του οργανισμού.
Οι παραπάνω ιδέες θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι κινητοποιεί την ομάδα σας προς τη σωστή κατεύθυνση, έτσι ώστε το οδοντιατρείο σας να ευδοκιμήσει.
Πηγή

(Visited 15 times, 1 visits today)

Last modified: July 28, 2022

Close